جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جوابیه اختصاصی روزدارو به فانا؛

از لوگوی دکتر عبیدی الگوبردارى نکردیم

ابهاماتی درباره شباهت لوگوی جدید شرکت روزدارو به لوگوی یکی دیگر از شرکت‌های معروف داروسازی در برخی شبکه‌های اجتماعی پیش آمده است.
از لوگوی دکتر عبیدی الگوبردارى نکردیم
به گزارش خبرنگار فانا، در برخی شبکه‌های اجتماعی شباهت عجیب لوگوی جدید شرکت روزدارو به لوگوی یکی دیگر از شرکت‌های قدیمی و باسابقه داروسازی کشور خبرساز شده و مورد سوال برخی فعالان حوزه دارو قرار گرفته است.

در همین راستا خبرنگار فانا در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما تلاش کرد نقطه نظر مدیرعامل روزدارو را درباره این ابهامات جویا شود که موفق به انجام مصاحبه نشد.

در پی اطلاع‌رسانی در این زمینه در کانال "اخبار دارو و سلامت" روابط عمومی شرکت روزدارو با ارسال نامه‌ای نسبت به ابهامات به وجود آمده در این زمینه پاسخ داد. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

"با سلام و احترام
پيرو مطالب منتشر شده در فضاى مجازى در ارتباط با الگوبردارى لوگوى جديد شركت روزدارو از لوگوى شركت داروسازى عبيدى، اين موضوع را كاملا تكذيب نموده و به اطلاع مى‌رساند ضمن اداى احترام به مرحوم آقاى دكتر عبيدى و كليه مديران و همكاران آن شركت محترم، در شان شركت داروسازى روزدارو با بيش از ٥٠ سال سابقه درخشان در صنعت دارو نمى‌دانيم كه براى طراحى لوگوي جديد، از لوگوى شركتى ديگر الگوبردارى كند.
در پايان مجددا تاكيد مى‌گردد كه لوگوى فارسى و انگليسى روزدارو هيچگونه مشابهتى به لوگوى شركت‌هاى ديگر، خصوصا برندهاى ايرانى ندارد.
روابط عمومی شركت داروسازى روزدارو"
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسین
خوب بود ایشان یا شما لوگو داروسازی دکتر عبیدی رو هم اینجا میگذاشتین تا بیینده متوجه بشه کپی برداری شده یا نه... تنها تفاوت دو لوگو رنگش هست و بس
آخرین عناوین
شرکت های برگزیده