جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
جابه‌جایی در غول انسولین جهان از ابتدای 2017؛

مدیرعامل نوونوردیسک استعفا می‌دهد

ساعتی پیش اعلام شد که لارس ریبن سورنسن مدیرعامل باسابقه شرکت داروسازی نوونوردیسک دانمارک به زودی از سمت خود استعفا می‌دهد.
مدیرعامل نوونوردیسک استعفا می‌دهد
به گزارش فانا، این استعفا در شرایطی رخ می‌دهد که نوونوردیسک به عنوان بزرگترین تولیدکننده انسولین در جهان با تشدید رقابت در بازار آمریکا مواجه شده است. نیمی از درآمد نوونوردیسک مربوط به بازار آمریکاست.

ریبن سورنسن از ماه ژانویه 2017 سمت خود را ترک خواهد کرد و لارس فروئرگارد یورگنسن مدیریت نوونوردیسک را بر عهده خواهد گرفت. آقای یورگنسن در حال حاضر معاون اجرایی رئیس و رئیس بخش توسعه شرکت نوونوردیسک است.

همچنین در تغییری دیگر رئیس بازاریابی نوونوردیسک، جاکوب ریس به عنوان رئیس بخش آمریکای شمالی این شرکت انتخاب شد.

سورنسن قرار است از این پس به عنوان عضو هیات مدیره بنیاد نوونوردیسک و هلدینگ بنیاد شرکت به فعالیت خود ادامه دهد که این دو با هم حقوق رای اکثریت را در نوونوردیسک بر عهده دارند.

شرکت نوو نوردیسک هم‌اکنون در حال اجرای پروژه احداث کارخانه خود در ایران است و آقای سورنسن سال قبل نیز در سفری به ایران با دیدار با فعالان حوزه دارو بر اهمیت بازار ایران برای این شرکت و برنامه‌های تولیدی نوونوردیسک در ایران تاکید کرد. مازیار دوستدار قائم مقام ایرانی آقای سورنسن نیز در این سفر و دیدار با فعالان حوزه دارو حضور داشت. آقای دوستدار نیز در تغییرات رخ داده قرار است از این پس به عنوان رئیس عملیات بین‌المللی شرکت نوونوردیسک فعالیت کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده