پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024
جمعی از کارمندان شرکت بهستان دارو به مناسبت هفته درختکاری اقدام به غرس نهال در پارک حکیم کردند.
به گزارش فانا، در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، بیش از 100 نفر از کارمندان و پرسنل شرکت بهستان دارو در پارک حکیم جنب بزرگراه حکیم اقدام به غرس بیش از 300 نهال کردند.

در این مراسم چهره‌هایی مانند دکتر پیام دیندوست مدیرعامل شرکت بهستان دارو، دکتر حسن شکوهی مدیرعامل شرکت بهستان بهداشت و رئیس اتحادیه واردکنندگان مکمل، اميرحسن جعفري قائم‌مقام مركز مديريت محيط زيست شهرداري تهران، گلناز فاضلي رئيس اداره محيط زيست منطقه 6، رعنا نوروزي رئيس اداره توانمندسازي و مشاركت‌هاي مركز مديريت محيط زيست شهرداري تهران، مجید رسولي شهردار ناحيه 6، داوود سليماني معاون ناحيه 6، ساير روساي ادارات ناحيه 6 شهرداري و ... حضور داشتند.

شرکت بهستان دارو مسئولیت‌ اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست سه محور کاهش آلودگی هوا، حفظ محیط زیست و بازگرداندن کاغذهای مصرفی به محیط زیست اعلام کرده است.

در حاشیه این مراسم گلناز فاضی رئيس اداره محيط زيست منطقه ٦ با اشاره به اینکه منطقه 6 تهران عملکرد گسترده‌ای در حوزه محیط زیست داشته است، افزود: در هفته درختکاری امسال نیز تاکنون چندین هزار درخت در سطح منطقه 6 کاشته شده است. امروز نیز 310 اصله نهال به نام پرسنل شرکت بهستان دارو کاشته شد و سند نهال‌ها نیز به پرسنل اهدا شد.

وی با بیان اینکه نهال‌های کاشته از نوع سرو بوده که درخت‌های مقامی بوده که کمتر به آبیاری نیاز دارند، اظهار کرد: منطقه 6 علاوه بر بحث درختکاری در زمینه استفاده از انرژی‌های خورشیدی نیز فعالیت‌های زیادی داشته است. دو ساختمان شهرداری نیز قرار است به سیستم استفاده از انرژی خورشیدی مجهز شوند. همچنین شرکت‌ها را تشویق می کنیم که به سمت استفاده از انرژی خورشیدی بروند و در برنامه پنج ساله دوم شهریداری نیز حرکت به سمت انرژی‌های نو پیش‌بینی شده است. اگر شرکتی تمایل به استفاده از انرژی خورشیدی داشته باشد، شهرداری آمادگی ارائه خدمات فنی و کارشناسی را به این شرکت دارد و در ضمن ساختمان آن شرکت نیز به عنوان ساختمان سبز گریدبندی شد و لوح تقدیر مربوط به چنین ساختمان‌هایی نیز به آن شرکت اهدا می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده