جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای سرعت‌بخشی در روند اجرای اورژانس عمومی و هسته‌ای استان بوشهر ۴۰ میلیارد ریال اعتبارتخصیص‌یافت.
۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل اورژانس هسته‌ای بوشهر تخصیص یافت
به گزارش فانا، سید کامل تقوی‌نژاد روز پنجشنبه در بازدید از روند احداث ساختمان اورژانس هسته‌ای و عمومی استان بوشهر افزود: همچنین فراخوان ۱۳۶نفر نیروی مورد نیاز برای اورژانس هسته ای بوشهر به زودی داده می‌شود.

وی بیان کرد: اورژانس هسته‌ای بوشهر از قابلیت خوب و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش می‌شود هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار بوشهرگفت: تکمیل اورژانس عمومی و هسته‌ای بوشهر از اولویت برنامه‌های استان است.

عبدالکریم گراوند افزود: در استان بوشهر زیرساخت‌های درمانی بهداشتی افزایش یافته و برای سرعت بخشی در تکمیل پروژه‌های در حال اجرا باید فرایند اداری کوتاه شود.

وی بیان کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوشهر با همکاری بخش خصوصی درحال اجراست و در این راستا باید همکاری‌ها و تسهیلات بانکی و اداری افزایش داده شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: روند اجرای اورژانس هسته‌ای مطلوب است و برای تکمیل و افتتاح آن تا دهه مبارک فجر باید تیم‌های عملیاتی آن افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پروژه اورژانس هسته ای بوشهر ۶۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای بهره‌برداری به ۶۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است و تلاش می‌شود تا دهه فجر فاز نخست آن به بهره‌برداری برسد .

سعید کشمیری افزود:  تاکنون برای احداث پروژه اورژانس هسته ای بوشهر ۳۲۰میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

وی بیان کرد: اورژانس عمومی و هسته ای بوشهر در زمینی به مساحت ۸هزار مترمربع احداث می‌شود و شامل ۱۰۱ تخت بیمارستانی و دارای بخش‌های اتاق عمل، تصویربرداری و بخش مراقبت‌های ویژه است.
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده