جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: سندیکای بیمارستان های خصوصی پس از مذاکرات فراوان با نمایندگان سندیکای بیمه گران تصمیم به پذیرش بیماران بر اساس تعرفه ابلاغی وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۸ گرفتند.
پذیرش بیماران در بخش خصوصی طبق تعرفه سال ۹۸ انجام می شود
به گزارش فانا، کوروش شمیمی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی بیمارستان های خصوصی درجه یک در نامه ای خطاب به ریاست کل سازمان نظام پزشکی خواستار حمایت این سازمان برای اداره بهتر بیمارستان های خصوصی در شرایط سخت شد.وی ادامه داد: سندیکای بیمه گران بیمه های تکمیلی با طرح موضوعات مختلفی شامل تخفیف از هتلینگ، جزء فنی و سایر آیتم های مهم و تاثیرگذار در درآمداختصاصی بیمارستان های خصوصی به دنبال اخذ امتیاز غیرمتعارف است.

شمیمی افزود: سندیکای بیمارستان های خصوصی پس از مذاکرات فراوان با نمایندگان سندیکای بیمه گران و حتی پذیرش بیماران ایشان بعد از انقضای قرار داد سال گذشته در جلسه ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۸ تصمیم به پذیرش بیماران از تاریخ یکم مرداد امسال صرفا با تعرفه ابلاغی سال ۹۸ وزارت بهداشت در بخش خصوصی کرده است.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشتر گفته بود: تعرفه های پزشکی در بخش خصوصی ۱۳ و در بخش دولتی ۱۰ درصد با توجه به شرایط اقتصادی کشور افزایش می یابد.

وی در مورد افزایش تعرفه های پزشکی و اعتراضات صورت گرفته در این زمینه، افزود: امسال اولین سالی بود که تعرفه ‌های پزشکی قبل از پایان سال به تصویب هیات دولت رسید و همچنین اولین سالی بود که بین تعرفه بخش دولتی و خصوصی تفاوت قائل شدیم زیرا قسمتی از هزینه‌های بخش دولتی توسط دولت و از منابع عمومی پرداخت می‌ شود و این هزینه ‌ها در بخش خصوصی باید توسط خودشان پرداخت شود و در نتیجه تعرفه بخش خصوصی بیشتر در نظر گرفته شد.
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده