جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
شریفی در گفت‌وگو با فانا خبر داد:

صادرات 10 میلیون دلاری تماد در سال 94

معاون فروش شرکت توليد مواد اوليه داروپخش (تماد) از صادرات حدودا 10 میلیون دلاری این شرکت در سال گذشته خبر داد و افزود: برنامه صادرات سال جاری تماد نیز دستیابی به همین رقم است که انشاالله تا پایان سال محقق خواهد شد.
صادرات 10 میلیون دلاری تماد در سال 94
شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فانا با اشاره به اینکه نمایشگاههای برای تماد اثربخش است که دارای جنبه صادراتی بوده و بازدیکننده خارجی داشته باشد، افزود: به همین دلیل برای ما مطلوبیت دارد که در CPhI شانگهای یا هند حضور داشته باشیم چرا که بیشتر مشتریان ما نیز از آسیا و آسیای جنوب شرقی هستند.
 
وی بازارهای آسیا و آفریقا را از جمله مهمترین بازارهای صادراتی تماد عنوان کرد و افزود: ورود ما به بازارهای جدید براساس بررسی داده‌های مصرفی در بازارهای هدف انجام می شود. ضمن اینکه هم اکنون نیز محصولات مختلف ما نیز در بازارهای هدف مانند تایوان در حال ثبت هستند.
 
شریفی درباره محصولات جدید تولیدی تماد در سال جاری نیز عنوان کرد: بخش تحقیق و توسعه شرکت در پایپ لاین خود در حال کار روی محصولات جدید است و برنامه ما هم این است که بتوانیم تا پایان امسال 8 محصول جدید را تولید و روانه بازار کنیم. برخی از این محصولات نیز هم‌اکنون دارای تولیدکننده داخلی هستند و به قصد گرفتن بخشی از سهم بازار این محصولات را تولید خواهیم کرد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده