جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
در اکوسیستم استارت آپی همیشه باید خلاق باشید. به تجربه آمازون نگاه کنید که با وجود اولین فروشگاه اینترنتی بودن، برای بهتر شدن چگونه تلاش می کند.
آمازون خرید غذای ارگانیک را آسان می کند
به گزارش فانا، راه اندازی استارت آپ و حفظ آن حتی در زمانی که تبدیل به شرکت بزرگی شده تلاش و خلاقیت دائمی را می طلبد. اکوسیستم استارت آپی جهان پر از رقبایی است که حتی اگر شما اولین استارت آپ در آن حوزه باشید، راحتتان نمی گذارند. تجربه استارت آپ های بزرگ دنیا نشان می دهد که همیشه باید خلاق بمانید. اوبر اکنون در سراسر جهان با شرکت های متعددی رقابت می کند که بعید نیست در آینده ای نزدیک سر از محل تولد این شرکت یعنی کالیفرنیا در بیاورند.

تجربه آمازون هم در این بین جالب است.  به گزارش سی ان بی سی شرکت آمازون برای رقابت با وال مارت و دیگران در بازار خرید و فروش خواروبار امریکا انتخاب جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است. براساس گزینه جدید مشتریان آمازون می توانند از مغازه های Whole Foods که غذای ارگانیک و سالم در امریکا و انگستان می فروشد طی یک ساعت خرید کنند.

 کسانی که برای استفاده از این خدمات در آمازون ثبت نام کرده اند می توانند به مغازه های Whole Foods بروند و آنجا در پارکینگی که برایشان رزرو شده منتظر بمانند تا یک نفر خواروبار خریداری شده را به خودروی شخصی مشتری منتقل کند.

این خدمات آمازون در ساکرامانتو کالیفرنیا و ویجینیا بیچ، بزرگترین شهر ایالت ویرجینیا آغاز شده است اما قرار است در یک سال در شهرهای بیشتری به جریان بیفتد. کاربرانی که 35 دلار یا بیش از آن سفارش هند می توانند 4.99 دلار در 30 دقیقه تا یک ساعت سفارش خود را انتخاب کنند.

آمازون از زمان آغاز همکاری با Whole Foods در سال گذشته تلاش کرده کسب وکارش را با تخفیف های زیاد و توسعه سیستم تحویل در سراسر ایالات متحده امریکا بهبود بخشد به ویژه اینکه شرکت هایی مثل وال مارت و دیگران هم خدمات تحویل غذا در امریکا را راه اندازی کردند.

استفان لندری مدیرعامل AmazonPrime Now  روز چهارشنبه اعلام کرد گفت: «انتخاب از بازار Whole Foods یک گزینه کامل برای مشتریانی است که می خواهند از غذای سلامت و ارگانیک استفاده کنند  و همه این ها بدون ترک خودروی شخصی شان انجام می شود».
منبع : اتاق بازرگانی تهران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده