جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگذارید کارخانه‌های داروسازی اکسیر و داملران به کما روند.
اکسیر و داملران به کما می‌روند؟
به گزارش فانا، عباس گودرزی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر با هیأت دولت به نکته مهمی اشاره و تیم فوتبال را مثال زدند و گفتند اگر مسئولین تلاش خود را بکنند مردم نیز منصف بوده و قدردان زحمات آنان هستند.

وی با بیان اینکه در هیچ جای عالم مشابه مردم ما وجود ندارد، افزود: اینان همیشه پای انقلاب بوده‌اند و در حادثه اخیر که به مجلس سنگ می‌زدند، خطاب آنان به من مسئول بود و مشکلی با نظام و انقلاب نداشتند، برای همین وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.

گودرزی با تأکید بر اینکه فرمانداران باید از مدیران بیشتر انتظار داشته باشند، ادامه داد: اگر امروز جنگ اقتصادی داریم باید شرایط و تجهیزات مقابله با آن فراهم باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بپذیریم که شرایط امروز ما باید رنگ و بوی متفاوتی از قبل داشته باشد و کارها با دقت و وسواس بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه جلسه برای جلسه برگزار می‌شود و اگر دقت نکنیم این آفت گرفتار تمامی جلسات می‌شود و نمی‌توانیم به تمام پروژه‌ها و برنامه‌های خود دست یابیم.

گودرزی با بیان اینکه اگر دقیق‌تر جلسات را آنالیز کنیم نتیجه بهتری را خواهیم گرفت، افزود: هم اکنون اکسیر و داملران بروجرد نیازمند عنایت ویژه هستند و تقاضا می‌شود که نگذارید به کما بروند چراکه دیگر نمی‌توانند سر پای خود بمانند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر رویش نداریم باید تلاش کنیم که ریزش نداشته باشیم چراکه گاهی اوقات دچار خودتحریمی هستیم.
منبع : خبرگزاری ايسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده