جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسیر نانو سینا گفت: دو داروی "سینا دوکسوزوم" و "کورکومین" از سال 1390 در بازار ایران تولید شده است و مورد استفاده بیماران قرار گرفته است.
عرضه موفق دو داروی نانو اکسیر سینا به بازار ایران
به گزارش فانا، مهناز قمی در خصوص خواص داروی سینا دوکسوزوم افزود: این دارو برای درمان سرطان سینه و تخمدان با استفاده از نانو فناوری تولید شده است.

وی تصریح کرد: این دارو از روی نمونه خارجی اش با فرمولاسیون متفاوت و با قیمتی پایین تر از نمونه های دیگر برای بیماران تولید شده  است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسیر نانو سینا گفت: این دارو توانسته است رضایت پزشکان را جلب کند و تا به حال در بازار ایران بیش از 40 هزار ویال فروخته است.

قمی با اشاره به تولید دارویی دیگر با عنوان کورکومین در این شرکت افزود: این دارو با استفاده از ماده موثره زرد چوبه و بهره گیری از علم نانو با خواص جذبیت بالا تولید و تجاری سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دارو یک ضدالتهاب است که برای درمان کبد چرب، دردهای عضلانی و التهابات بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسیر نانو سینا تصریح کرد: نمونه این دارو پیش از این تنها توسط کانادا در جهان تولید شده و ایران دومین تولید کننده آن است.

محصولات این شرکت از سال 90 وارد بازار شده است و این شرکت تحت حمایت ستاد نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده