شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , 5 Oct 2024
به گزارش فانا، محمود نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی تهران ضمن تبریک به ریس جمهور منتخب نوشت:

از  امروز فصلی نو در کشور آغاز می‌شود. دولت چهاردهم با رویکردهای جدید نسبت به دولت قبلی و شعارهای متفاوت با رای مردم روی کار آمده است.

برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که هنوز امید و نگاه به آینده در ایران زنده است و می توان با خرد جمعی و ایجاد فضا برای بروز همبستگی اجتماعی قدم‌های مثبت و محکمی برداشت. با اعلام نهایی پیروزی آقای پزشکیان فصل رقابت به پایان رسیده و حالا به گفته رئیس جمهور منتخب زمان آن رسیده که ریل‌گذاری‌های جدیدی برای رسیدن به توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی صورت گیرد.

اما مهمترین نکته اینکه مسولیت جمعی همگی دلسوزان کشور، همراهی با دولت برای عبور از چالش‌های مختلف است. البته که کمی صبر و همراهی می‌تواند تسهیل‌گر مسیر اتی باشد.  

در این بین آقای پزشکیان و تیم دولت جدید که به‌زودی کار خود را شروع خواهند کرد، نباید فراموش کنند که حل بحران های اقتصاد و معیشتی مردم در اولویت اصلی و اول کشور باید قرار گیرد و رسیدن به موفقیت در این مسیر بدون همکاری و همراهی فعالان بخش خصوصی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی غیر ممکن خواهد بود.

اتاق تهران به عنوان بخشی از خانواده بزرگ اقتصاد ایران در دوران چهارساله دولت جدید تمام توان خود را برای همکاری با دولت به کار خواهد گرفت و مطالبه‌گرانه پیگیر موضوعاتی همچون پیوستن ایران به FATF، رفع تحریم‌ها، کاهش تورم، رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب، بازگشت ثبات به بازارها، تک نرخی کردن ارز، رفع ناترازی انرژی و.... خواهد بود.

انتظار می رود دولت جدید از روز ابتدای کار خود مشورت با نخبگان از جمله فعالان اقتصادی و اتاق های بازرگانی را در دستور کار قرار دهد و به یاد داشته باشد که نسبت به میلیون‌ها رای و اعتمادی دوباره مردم مسئولیت سنگینی را برعهده دارد و باید با عملکرد مثبت خود امید عمومی را روز به روز در کشور گسترش دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده