شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , 5 Oct 2024
نمایشی از نوآوری و توانمندی‌های صنعت داروسازی ایران

حضور پررنگ گروه دارویی برکت در ایران فارما

نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای دارویی خاورمیانه، هر ساله بستری مناسب برای معرفی آخرین نوآوری‌ها، محصولات و دستاوردهای حوزه داروسازی و سلامت در ایران و جهان فراهم می‌آورد. این نمایشگاه، نه تنها محلی برای معرفی جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات است، بلکه فرصتی استثنایی برای شرکت‌ها، محققان و فعالان صنعت داروسازی تا با ایجاد شبکه‌های ارتباطی و تبادل دانش با دیگر شرکت‌های بین‌المللی و داخلی، زمینه‌های همکاری‌های جدیدی را نیز پایه‌ریزی کنند.
حضور پررنگ گروه دارویی برکت در ایران فارما
به گزارش فانا، در این دوره از نمایشگاه، «گروه دارویی برکت»، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های دارویی ایران، با حضوری پررنگ و چشمگیر به نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای خود خواهد پرداخت. این گروه که همواره به عنوان یکی از پیشروان توسعه صنعت داروسازی کشور شناخته می‌شود، با حضور گسترده شرکت‌های تابعه خود، نقش بسیار مهمی در ترویج نوآوری‌ها و معرفی ظرفیت‌های صنعت داروسازی ایران ایفا می‌کند.

شرکت‌های تابعه برکت شامل البرز بالک، البرز دارو، سبحان دارو، ایران دارو، سبحان انکولوژی، تولید دارو، داروسازی ریحانه، سل تک، بیوسان، شفا فارمد، پخش البرز، شهرک دارویی برکت، برکت الصحه، آوید فارمد، کی بی سی، صندوق پرشین و صندوق پژوهش و فناوری البرز در این نمایشگاه حضور دارند که هر یک از آنها با تخصص‌های مختلف در زمینه تولید مواد اولیه دارویی، داروهای ضد سرطان، بیوتکنولوژی، و توزیع و پخش دارو، نقش برجسته‌ای در توسعه و تقویت صنعت داروسازی ایران ایفا کرده و در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت.

در همین راستا، علاقه‌مندان به حوزه‌های سلامت، درمان، دارویی، داروسازی و بیوتکنولوژی، از جمله پزشکان، داروسازان و فعالان حوزه دارویی، دعوت می‌شود تا با حضور در این غرفه‌ها از نزدیک با آخرین تحولات و نوآوری‌های صنعت داروسازی کشور آشنا شوند.

حضور قدرتمند و موثر گروه دارویی برکت در نمایشگاه ایران فارما، فرصتی طلایی برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا در این رویداد بین‌المللی به شکلی جامع با ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های صنعت داروسازی ایران آشنا شده و از نزدیک با نوآوری‌های این حوزه دیدار کنند. بدون شک، این حضور تاثیرگذار، تجربه‌ای متفاوت و به یادماندنی برای تمامی علاقه مندان خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده