شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , 5 Oct 2024
مراسم معرفی و رونمایی از نخستین "مزوژل" تولید داخل، هفته آینده به طور رسمی برگزار خواهد شد.
نخستین مزوژل تولید داخل رونمایی می‌شود
به گزارش فانا، مرتضی جعفرآقایی مدیر ارشد تکنیکال و عضو هیات مدیره شرکت "آترا زیست" در حاشیه برپایی نهمین نمایشگاه ایران فارما با بیان اینکه "ایران فارما" به عنوان یکی  از مهمترین نمایشگاه‌های حوزه دارو و داروساز و تامین و تجهیزات مرتبط در کشور است، افزود: امسال نیز مانند هر سال در نمایشگاه "ایران فارما" حضور پیدا کردیم تا مخاطبان بیشتری از سبد کالاهای تولیدی این شرکت مطلع و بهره‌مند شوند.

وی گفت: "لوکسیوا" جدیدترین محصول تولید شده این شرکت که در تابستان امسال مجوز رسمی ورود به بازار کسب کرده است به منظور مزوتراپی و به عنوان یک کوکتل حاوی انواع و اقسام ویتامین‌ها و آمینواسیدهای مفید و موردنیاز پوست تولید شده است. این محصول به منظور جوانسازی پوست و با اهداف پیشگیری و ضد پیری تولید شده است.

جعفرآقایی  با اشاره به اینکه فرایند تحقیق و توسعه این محصول از سال ۱۴۰۱ شروع و مطالعات بالینی آن نیز سال گذشته انجام شد، افزود: فرایند معرفی و رونمایی از این محصول ارزشمند به طور رسمی، اواخر مهر ماه امسال برگزار شود.

وی گفت: گروه هدف این محصول در حوزه تخصصی پوست و زیبایی است و "لوکسیوا" توسط  پزشکان متخصص حوزه زیبایی مورد استقبال زیاد قرار گرفته است، این یک محصول کاملا تولید داخلی، قابل مقایسه و رقابت از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی است و از نظر قیمت نیز بسیار مناسب است. با توجه به تمهیدات مختلف کیفی که در تولید این محصول که به تائید سازمان غذا و دارو نیز رسیده است، بی‌شک مورد تائید و رضایت مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر فنی شرکت آترا زیست گفت: این محصول در بسته‌بندی خود حاوی چهار ویال چهار میلی‌لیتری با غلظت بیست میلی‌گرم هیالورنیک اسید فرموله شده و حاوی کوکتلی از اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و مواد ضروری است که برای پیشگیری از پیری و بهبود شرایط پوست تولید شده است. فناوری ساخت و فرمولاسیون آن پیچیدگی‌های خاصی دارد اما محققان واحد تحقیق و توسعه شرکت آترا زیست با موفقیت اقدام به طراحی و تولید آن کردند.
 

مرتضی جعفرآقایی افزود: امروزه تعداد فراوانی انواع "مزوژل" مشابه این محصول با برندهای مختلف در کشور وجود دارد که درصد قابل توجهی از آن به صورت قاچاق وارد شده و متاسفانه هیچ ثبت رسمی از آن وجود ندارد که همین مساله انگیزه مهمی برای تولید "مزوژل" بابرند "لوکسیوا" بوده است.

 وی با بیان اینکه تمام مجوزهای ساخت این محصول اخذ شده و تاکنون سه "بچ" نیز تولید شده است، افزود:  این محصول به صورت مستقیم از طریق شرکت‌های پخش بین کلینیک‌ها توزیع می‌شود.

شایان ذکر است مرتضی جعفرآقایی با حدود چهارده سال سابقه فعالیت در حوزه بایوتکنولوژی دارویی، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در شرکت آریوژن شروع کرد و سال ۱۳۹۵ وارد شرکت شتاب‌دهنده پرسیس ژن شد و تاکنون پروژه‌های متعددی در حوزه بیوفارما گذرانده است. وی که سال گذشت برنده نخستین دوره جایزه "ایران بایو" شده است، اکنون در شرکت آترا زیست به تلاش‌های خود در حوزه بایولوژیکال کازمتیک در این استارت‌آپ ادامه می‌دهد.

شرکت ایمن واکسن با نام جدید آترا زیست با هدف تولید محصولات بر پایه بایولوژیکال کازمتیک، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در کشور آغاز کرد. نخستین محصول این شرکت، بوتولینیوم توکسین تیپ "آ"  با برند "دیستون" بوده است که با ادغام استارتاپ هیوا زیست پویا در این شرکت انواع دیگری از محصولات آرایشی، موضعی و تزریقی با کاربرد در حوزه زیبایی  و برپایه زیست فناوری نیز به تولیدات این شرکت افزوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده