جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خریداری هفت دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی بیمارستانی به ارزش ۳۷ میلیارد ریال خبر داد.
خریداری 7 دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی بیمارستانی در کرمانشاه
به گزارش فانا، تورج شیرزادیان از خریداری هفت دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی بیمارستانی خبر داد.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در راستای ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت، دسترسی آسان و ایمن به مولدهای گازهای طبی بیمارستانی و صرفه‌جویی در هزینه‌های دانشگاه، مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری سایر حوزه‌های ذی‌ربط اقدام به برگزاری مناقصه و خرید 7 دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی بیمارستانی با ظرفیت تولید 250-340LIT/MIN کرده است.

 وی افزود: با رعایت موازین فنی و قانونی، خوشبختانه سه دستگاه از این تجهیزات به ترتیب یک دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی به ظرفیت 340LIT/MIN به بیمارستان نو بنیاد شهرستان پاوه، یک دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی به ظرفیت 250LIT/MIN به بیمارستان قصرشیرین و یک دستگاه اکسیژن‌ساز به ظرفیت 250LIT/MIN به بیمارستان هرسین تحویل داده شد.

شیرزادیان ارزش ریالی این کالاها را حدود ۳۷ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: چهار دستگاه باقیمانده از هفت دستگاه مذکور نیز به محض آماده‌سازی فضا تحویل داده خواهد شد.
منبع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده