جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
دبیر اجرایی سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مفز ایران گفت: سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران ( ISBM2019) به عنوان بزرگ ترین رویداد نقشه برداری مغز ایران روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
محققان در بزرگترین رویداد نقشه برداری مغز دورهم جمع می شوند
به گزارش فانا، دکتر حسین قدیری روز شنبه در نشست خبری سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران اظهار داشت: برنامه های جانبی این سمپوزیوم شامل نشست تخصصی با انجمن های علمی و پزشکی است که شش انجمن علمی و پزشکی در این برنامه مشارکت دارند.

وی به برگزاری سه پنل تخصصی اشاره کرد و گفت: کاربردهای کلینیکی و تحقیقاتی تحریک مغز، کاربردهای کلینیکی و تحقیقاتی سیگنال های مغزی و کاربرد نقشه برداری Presurgical Plannig سه پنل تخصصی هستند که در این رویداد علمی برگزار خواهند شد.

دبیر اجرایی سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مفز ایران گفت: این رویداد علمی با هدف ایجاد همگرایی بیشتر در توسعه علوم و فناوری های نقشه برداری مغز و به روز رسانی اطلاعات پژوهشگران و اندیشمندان در تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: 11 سخنران برجسته داخلی و خارجی به روزترین دستاوردهای حوزه نقشه برداری مغز را بررسی و آخرین دستاوردهای خود را در نقشه برداری مغز معرفی خواهند کرد.

قدیری به برگزاری نشست بهارانه پژوهشگران برجسته نقشه برداری مغز کشور در سمپوزیوم اشاره کرد و گفت: متخصصان برجسته و فعال در حوزه نقشه برداری مغز دور هم جمع می شوند تا با تبادل افکار، گام هایی برای پیشرفت کشور در این زمینه برداریم.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه برداری مغز گفت: این جشنواره همزمان با سومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

قدیری هدف از برگزاری این جشنواره را نمایش توانمندی شرکت های دانش بنیان اعلام کرد و گفت: 9 شرکت دانش بنیان که محصولاتی در این زمینه دارند، در این جشنواره مشارکت می کنند.
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده