يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ , 20 Oct 2024
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی سلامت آذربایجان (BIHE) و دهمین نمایشگاه بین‌المللی زیبایی آذربایجان (Beauty Azerbaijan) به صورت همزمان از دیروز در مرکز اکسپوی باکو برپا شده و تا فردا نیز ادامه خواهند داشت.
کدام شرکت‌های ایرانی به دو نمایشگاه سلامت و زیبایی آذربایجان رفتند؟
به گزارش خبرنگار فانا، نمایشگاه زیبایی آذربایجان (Beauty Azerbaijan) یکی از مهمترین نمایشگاه‌های صنعت آرایشی در منطقه محسوب می‌شود که بسیاری از فعالان صنعتی، طراحان حرفه‌ای و توزیع‌کنندگان مطرح را در کنار مصرف‌کنندگان کالاهای این صنعت و صنایع وابسته را دور هم جمع می‌کند.

هر دو نمایشگاه یادشده به صورت سالانه، همزمان و در یک مکان یعنی مرکز اکسپوی باکو برگزار می‌شوند.

نمایشگاه زیبایی آذربایجان از سال 2007 پایه‌گذاری شده است این در حالیست که نمایشگاه بین‌المللی سلامت آذربایجان باسابقه‌تر بوده و از سال 1995 پایه‌گذاری شده است. در سال 2015 معادل 189 شرکت از 20 کشور در قالب غرفه در این دو نمایشگاه حضور داشتند. بیش از 4000 نفر نیز از دوره قبلی این دو نمایشگاه بازدید کردند.

امسال در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی سلامت آذربایجان و دهمین نمایشگاه بین‌المللی زیبایی آذربایجان شرکت‌هایی نیز از ایران حضور دارند که عبارتند از: داروسازی ابوریحان، آواپزشک، باریج اسانس، داروپخش، داروسازی اکسیر، ایران آوندفر، سازمان تدارکات پزشکی، نمادید بی‌نظیر، نانو پوش طب، داروسازی زهراوی، سرمایه‌گذاری دارویی تامین.

علاوه بر شرکت‌های ایرانی شرکت‌های دیگری هم از کشورهای ترکیه، سوئیس، آذربایجان، تایلند، بلاروس، روسیه، جمهوری چک، چین، آلمان، تونس، ایتالیا، کرواسی، لتونی، آمریکا، بلژیک، اوکراین، کره جنوبی، قزاقستان، هند و گرجستان در این دو نمایشگاه حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی سلامت آذربایجان و دهمین نمایشگاه بین‌المللی زیبایی آذربایجان از 19 سپتامبر برپا شده و تا 21 سپتامبر نیز پذیرای بازدیدکنندگانی از سراسر جهان خواهند بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده