جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
رئیس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران از ثبت نام 14 هزار نفر برای بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) خبر داد و گفت: شرکت‌های خارجی از 31 کشور دنیا در نمایشگاه ایران فارما حضور خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار فانا، عباس کبریایی زاده امروز بعد از ظهر در نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) در محل موزه ملی تاریخ علوم پزشکی اظهاراتی را مطرح کرد که اهم آنها به شرح زیرند:

- این قابلیت در صنعت داروی ایران وجود دارد که اگر موکولی در دنیا معرفی شود، چند ماه بعد در ایران نیز به تولید خواهد رسید.

- امکان تولید تمام اشکال دارویی در صنعت داروی ایران وجود دارد.

- بزرگترین سبد بیوسیمیلارها را در ایران در اختیار داریم و صنعت بیوتکنولوژی ایران پیشرف زیادی کرده است.

- 98 درصد نیاز دارویی کشور در داخل تولید می‌شود.

- صنعت داروی ایران در سال‌های گذشته درون‌نگر بوده و حالا نیاز به توسعه صادرات در این صنعت داریم. استراتژی فعلی سندیکای صنایع دارو توسعه صادرات است.

- یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های توزیع دارو را در بین کشورهای منطقه داریم.

- در کنار نمایشگاه دو رخداد فرهنگی ویژه خواهیم داشت. یکی اینکه 15 کارگاه تخصصی تعریف شده که در نمایشگاه برگزار می‌شود. دیگری برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب‌های پزشکی را نیز در کنار نمایشگاه ایران فارما خواهیم داشت.

- 15 هزار متر فضا برای نمایشگاه ایران فارما در نظر گرفته شده است. حدود 14 هزار نفر برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند. 31 کشور دنیا در نمایشگاه مشارکت دارند. 90 گروه و شرکت از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

- برآورد شده حدود 1200 نفر مهمان خارجی در جریان برگزاری نمایشگاه حضور داشته باشند. حدود 60 شرکت دانش بنیان نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

- 232 شرکت تولیدکننده و ارائه‌کننده دانش فنی و خدمات داروسازی در ایران فارما حضور خواهند داشت. ضمن اینکه 49 شرکت صرفا در زمینه انتقال تکنولوژی در نمایشگاه شرکت خواهند داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده