جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
فیلم سینمایی چینی "مردن برای زنده ماندن" که به تازگی روی پرده رفته و در چین مورد توجه زیادی قرار گرفته، فایزر به خاطر این فیلم قیمت تعداد زیادی از داروهای خود را در چین تا ۱۰ درصد کاهش داده است.
کاهش قیمت فایزر در چین به خاطر پخش یک فیلم سینمایی
به گزارش فانا، بلومبرگ نوشت: اگر ترامپ با یک پیام توییتری فایزر را مجبور به کاهش قیمت کرد، در چین این کار به شیوه بهتر و شیک‌تری انجام شده، پخش فیلمی به نام "مردن برای زنده ماندن".

طی دو هفته اخیر و بعد از آغاز پخش فیلم در سینماهای چین و جهان فایزر قیمت بسیاری از داروهای خود را در چین تا ۱۰ درصد کاهش داد.

فیلمی درام و کمدی سیاه و با بودجه اندک از ۵ جولای روی پرده رفته و در این مدت کوتاه با استقبال گسترده جهانی مواجه شده است.

فیلم داستان واقعی لو یونگ بیزینس‌من مبتلا به لوکمی مزمن میلوئیدی (CML) است که داروهای ژنریک ارزان اما تایید نشده در چین را از هند به چین قاچاق می‌کند تا جان خودش و هزار بیمار دیگر را نجات دهد. او به ویژه Gleevec را که برند اصلی آن توسط نوارتیس توسعه یافته از هند به چین قاچاق می‌کند.

این فیلم توجه افکار عمومی چین را به موضوع قیمت دارو جلب کرده و قدرت کمپین دولت چین را برای کاهش هزینه‌ها تقویت کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده