شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , 5 Oct 2024
ملت ایران سنگ تمام گذاشتند
همکاران گرانقدر و بزرگوار

سلامی چو بوی خوش آشنایی

صبح زیبایتان به خیر

عاقبت در پی رقابتی نفس گیر انتخابات ریاست جمهوری با قلب هایی پر طپش به پایان رسید و دکتر مسعود پزشکیان با اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور منتخب  برگزیده شد.

هم اکنون  او رئیس جمهور  ایرانیان برای ایران است و سرنوشت ما و او و ایران همه به هم گره خورده است.

ساعاتی دیگر طلوع  همدلی و هم افزایی و امید در جهت اعتلای ایران عزیز و دلبندمان آغاز می گردد و مردم صبور و شکیبای ایران برای شروع گشایش در معیشت و آرامش در زندگی خود و سرافرازی و امنیت  ایران لحظه شماری می کنند.

آفتاب که بزند اولین روز عمل به وعده ها آغاز می گردد.

خداقوت و دست مریزاد به آنها که با هر سلیقه ای رای دادند و تبریک به همه ایرانیان و احترام به آنها که به هر دلیلی با رفتاری مدنی  بر عدم مشارکت خود در دور دوم همچنان  اصرار ورزیدند.

الحق که ملت ایران سنگ تمام گذاشتند.

و اما سپاس و درود به کنش گران و فعالین حوزه تجهیزات پزشکی کشور که در سه هفته گذشته با هر گرایشی برای ترغیب به مشارکت هر چه بیشتر مردم و هم صنفی های ارزشمند شبانه روزی تلاش و کوشش بی وقفه و به عبارتی مجاهدت نمودند.

امید است از این پس این کوشش و همدلی و مجاهدت با همتی مضاعف در جهت  رفع موانع و مشکلات فراوان و طاقت فرسای جاری و  پیش روی تولید و تامین این حوزه بسیار با اهمیت و خطیر از نظام سلامت همچنان تداوم و پیوستگی یابد و با وحدت و هم افزایی معطوف به مطالبه گری به حق صنفی گردد.

انشاالله با تعدیل تدریجی و از میان رفتن نقاط افتراق  همه با هم با اجماع و همدلی گزینه ها و  راهکارهای واحدی را به همین منظور و به ترتیب اولویت و اهمیت روی میز دولت سلامت مدار دکتر مسعود پزشکیان بگذاریم.

گزینه ها و راهکارهایی که نهایتا نتیجه آن کمک به دولت رئیس جمهور در جهت درمان و التیام بخشی به بیماران و دردمندان این سرزمین است.

و از این پس به سهم خودمان و در  صنف تجهیزات پزشکی باب بحث و گفتگو فی مابین پیرامون طرح انتظارات و مطالبات منطقی و به حق  از دولت جدید را تواما با پیشنهادات اجرایی با هدف ارتقا کمی و کیفی این حوزه تخصصی را باز نمائیم.

انشالله و

به امید سلامتی و پیروزی موفقیت رئیس جمهور ایران

به امید آرامش ایرانیان

به امید اعتلا و سرافرازی ایران و ایرانیان در جهان

به امید دلجویی از ایرانیانی که رای ندادند ولی همچنان عاشق و دلبسته به ایران عزیزمان بوده و هستند و خواهند بود.

خسرو حیدری
عضو هیات مدیره و مدیر اجرایی انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده