پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024

حضور کم رنگ برخی استادان در مراکز درمانی

رزیدنت‌ها جزء گروه‌های مظلوم پزشکی به حساب می‌آیند
دبیر کل خانه پرستار ایران گفت: حضور کم رنگ اساتید در کنار رزیدنت ها باعث بروز آسیب به بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان ها می شود.
حضور کم رنگ برخی استادان در مراکز درمانی
به گزارش فانا، محمد شریفی مقدم دبیر کل خانه پرستار ایران با اشاره به حضور کم رنگ اعضای هیئت علمی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اظهار کرد: متاسفانه برخی از اعضای هیئت علمی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی حضور فعالی ندارند و به همین دلیل مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها جهت بستری به وسیله رزیدنت‌ها خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: رزیدنت‌ها پزشکان عمومی هستند که جهت دریافت آموزش‌های لازم و کسب مهارت‌های تخصصی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها حضور پیدا می‌کنند تا در کنار استادان و اعضای هیئت علمی بتوانند نکات آموزشی مفیدی را فرا بگیرند.

شریفی مقدم تاکید کرد: حضور کم رنگ برخی استادان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها باعث شده تا بیماران در مواردی خسارت‌های ناشی از آزمون و خطای کار رزیدنت‌ها را متحمل شوند.بار اصلی درمان بر روی دوش رزیدنت ها استاو گفت: دستیاران و رزیدنت‌ها جزء گروه‌های مظلوم به حساب می‌آیند، زیرا بار اصلی درمان بر روی دوش آنها است و رزیدنت‌ها فشار کاری زیادی را متحمل می‌شوند.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده