جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
شرکت والگرینز با خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آلفابت در تماس است و از طریق این هواپیماها می‌تواند دقایقی پس از سفارش، مواد غذایی و دارو را به مشتریان تحویل دهد.
هواپیماهای خودران «غذا و دارو» را تحویل می‌دهند
به گزارش فانا، شرکت والگرینز با خدمات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین Alphabet در تماس هستند و می‌توانند دقایقی پس از سفارش، مواد غذایی و دارو را به مشتریان تحویل دهند.والگرینز، شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است که تمامی ۵۰ ایالت آمریکا به‌همراه پورتوریکو و گوام را، تحت پوشش قرار می‌دهد.

تحویل مواد غذایی و داور از ماه اکتبر در ویرجینیا آغاز می‌شود؛ مشتریان می‌توانند از بین 100 محصول مختلف و بسته‌های از پیش ساخته یکی را انتخاب کنند؛ آنها همچنین می‌توانند داورهای بدون نسخه که عوارضی ندارد را بدین شکل سفارش دهند.

زنجیره داروخانه با خدمات حمل و نقل پهپادی Alphabet و Wing همکاری کرده است تا مواد غذایی و آشامیدنی، داروهای بدون نسخه و سایر موارد را به مصرف کنندگان برساند.

مشارکت Walgreens و Wing با هدف بررسی بیشتر آینده محصولات بهداشتی و درمانی و تحویل خرده فروشی از طریق راه هوایی، ارائه در دسترس بودن محصول و تحویل درب خانه تا دقایقی پس از انجام سفارشات از طریق برنامه Wing است.

 مدیر ارشد نوآوری والگرینز در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: والگرینز به بررسی مشارکت‌ها برای تحول و مدرن کردن تجربه مشتری خود ادامه می‌دهد و ما مفتخریم که اولین خرده فروشی در ایالات متحده هستیم که گزینه تحویل از طریق هواپیماهای بدون سرنشین تجاری با Wing را ارائه می‌دهیم.
منبع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده