پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024
پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه های «ایران هلث» و «اینوتکس» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می‌شود.
پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه‌های «ایران هلث» و «اینوتکس» برپا می‌شود
به گزارش فانا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست‌ و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی(ایران هلث) با هدف ارائه آخرین توانمندی‌های صنعت سلامت ایران در روزهای 19 تا 22 خرداد ۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

همچنین هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت‌آپ ها و شرکت‌های فناور نیز طی روزهای 19 تا 22 خردادماه سال 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از 400 استارت‌آپ، شرکت های دانش بنیان و فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور برگزار می شود‌.

پاویون شرکت های دانش بنیان با هدف نمایش توانمندی های شرکت های دانش بنیان در سال رونق تولید در این دو نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.براین اساس، شرکت‌های دانش بنیان علاقمند می توانند برای حضور در پاویون ضمن ثبت نام درسامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی www.bpms.nsfund.ir ، با مجری برپایی پایون به شماره 09387557049 تماس بگیرند.

گفتنی است، با توجه به محدودیت فضای پاویون، متقاضیان پس از بررسی و ارزیابی برای حضور انتخاب می‌شوند و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر ثبت نام کنند.
منبع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده