شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ , 21 Sep 2024
هیاتی از مسئولان بهداشتی قزاقستان از بیمارستان میلاد تهران بازدید کرد. اعضای این هیات در جلسه ای با حضور همایون نصابیان قائم مقام مدیرعامل این بیمارستان با روند امور در این مرکز درمانی آشنا شدند.
هیات بهداشتی قزاقستان با روند امور در بیمارستان میلاد آشنا شدند
به گزارش فانا، قائم مقام مدیرعامل بیمارستان میلاد با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیون و 921 هزار و 318 نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند، گفت: تعداد کل بیماران بستری در این مدت 81 هزار و 316 نفر و تعداد کل بیماران سرپایی نیز یک میلیون و 840 هزار و 2 نفر بوده است.

نصابیان با خوشامدگویی به هیات قزاقستانی اظهار داشت: بیمارستان میلاد در سال 1380 افتتاح شده و مالکیت آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه بیمارستان میلاد به صورت خودگردان و هیات مدیره ای اداره می شود، افزود: هزینه ها از محل عملکرد بیمارستان تامین می شوند. همچنین در سال گذشته 131 هزار و 805 عمل جراحی در بیمارستان میلاد تهران انجام شده است.

قائم مقام مدیرعامل بیمارستان تعداد مراجعات به آزمایشگاه بیمارستان میلاد را نیز در سال گذشته 794 هزار و 739 نفر اعلام کرد و گفت: حدود یک میلیون و 391 هزار نفر نیز به داروخانه بیمارستان مراجعه داشته اند.

نصابیان قائم مقام مدیرعامل بیمارستان میلاد و محمود پیری مشاور مدیرعامل و مدیر بیمارستان میلاد به سوالات هیات بهداشتی قزاقستان پاسخ دادند. اعضای هیات بهداشتی قزاقستان نیز از توضیحات مسئولان بیمارستان میلاد تهران به سئوالات خود تشکر کردند.
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده