دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ , 16 Sep 2024
امروز هفتم شهریور ماه ۱۴۰۳، در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان از محمدجواد به‌آبادی سردبیر پایگاه خبری-تحلیلی دارو و سلامت (فانا) به عنوان خبرنگار برتر حوزه دارو تقدیر شد.
تقدیر از سردبیر فانا به عنوان خبرنگار برتر حوزه دارو در بزرگترین گردهمایی سالانه داروسازان
به گزارش فانا، بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان طی سه روز (۷ تا ۹ شهریور ماه) در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان بزرگترین گردهمایی علمی سالانه داروسازان ایران محسوب می‌شود و امسال نیز این رویداد با استقبال صدها نفر از داروسازان از سراسر کشور در حال برگزاری است.

در مراسم تقدیر از خبرنگاران برتر حوزه دارو، محمدرضا زرگرزاده، علی رزازان، احسان والی و میثم خانلربیک اعضای هیات مدیره انجمن علمی داروسازان ایران حضور داشتند.

محمد زرگرزاده عضو هیات مدیره انجمن علمی داروسازان ایران در این مراسم گفت: باید جایگاه خبرنگاران تخصصی حوزه دارو در حکمرانی این حوزه ارج نهاده شود چرا که فعالیت آنها باعث شفافیت و پاسخگویی مسوولان می‌شود

محمدجواد به‌آبادی هم با اشاره به اینکه فانا از حدود یک دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون به پربازدیدترین سایت خبری و تحلیلی در حوزه دارو و یکی از پربازدیدترین سایت‌های خبری و تحلیلی در حوزه سلامت تبدیل شده است، گفت: کار خبر مانند کار داروسازی فعالیتی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی است.

سردبیر فانا با بیان اینکه فانا رسانه‌ای خصوصی است که هیچگونه وابستگی به دولت ندارد، افزود: فعالیت خبری در حوزه دارو همواره فراز و نشیب‌های زیادی دارد اما متاسفانه طی سه سال اخیر وزارت بهداشت رفتار و تعامل درستی با رسانه‌های تخصصی حوزه سلامت نداشت.

وی اطلاع‌رسانی را عامل شفافیت و به نفع همه دانست و خطاب به داروسازان حاضر در مراسم گفت: کاری که شما می‌کنید نجات جان انسان‌ها است و براساس فرمایش قرآن، اگر کسی جان یک انسان را نجات دهد گویی جان همه انسان‌ها را نجات داده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده