دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ , 16 Sep 2024
با حضور رئیس و معاون توسعه سازمان غذا و دارو، ساختمان جدید این سازمان تحویل متولیان گردید.
خرید ساختمان جدید سازمان غذا و دارو بعد از چند دهه پیگیری در سال ۱۴۰۲ محقق شد
به گزارش فانا، معاون توسعه سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در  اسفند ماه ۱۴۰۲، با حضور رئیس و معاون توسعه سازمان غذا و دارو، ساختمان جدید این سازمان تحویل متولیان گردید گفت: یکی از مهمترین چالش ادوار سازمان غذا و دارو موضوع ساختمان این سازمان بوده است وی افزود: قدمت و فرسودگی بنا، هشدار مکرر دستگاه های نظارتی و شهری، حضور در بافت شلوغ و آلوده شهر، فضاهای محدود و پراکندگی ادارات مختلف از جمله مشکلاتی بود که ضرورت ساخت و تجهیز یک ساختمان جدید را به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم دو چندان می کرد.

دکتر فرشته میرزادزاده ضمن بیان نکاتی پیرامون موارد فنی و لزوم کیفیت مطلوب و صحیح اجرای ساختمان ، اظهار امیدواری نمود، تا پایان سال شاهد بهره برداری از ساختمان جدید این سازمان باشیم.

 وی با بیان اینکه با رویکردی بشدت سختگیرانه به‌صورت مداوم در پروژه حاضر بوده ایم تا ضمن مشاهده روند پیشرفت کار، مانع ایجاد مشکلات احتمالی باشیم گفت: وزیر بهداشت و رئیس سازمان اهتمام ویژه‌ای در تسریع تکمیل ساختمان داشته اند.

معاون توسعه سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان جدید سازمان، با نام ساختمان شهید دیالمه، دارای۳۳۰۰متر عرصه و حدود ۲۲۰۰۰ متر زیربنای مفید است. این ساختمان دارای ۱۱ طبقه شامل ۷ طبقه اداری و ۴ طبقه منفی بوده و در حال تکمیل و بهره برداری است
منبع : ایفدانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده