سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ , 10 Sep 2024
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور پس از اظهارات اعضای کمیسیون در مورد تعلل سه ساله برای ترخیص ۱۷ میلیون دلار کالای سلامت محور در گمرک تاکید کرد که برای ترخیص مواد اولیه دارویی، داروها، تجهیزات پزشکی و کالاهای سلامت محور و مواد غذایی از ظرفیت سران قوا استفاده خواهم کرد.
قول رئیس جمهور برای رفع مشکل رسوب کالاهای سلامت محور و مواد غذایی در گمرک
به گزارش فانا، سلمان اسحاقی روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور تاکید کرد فردی را به عنوان وزیر بهداشت به مجلس معرفی می کند که توان اجرای قانون، سیاست های ابلاغی رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه را داشته باشد.

وی افزود: از آنجایی که بانک ها، وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه ها همکاری مناسب را برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارند بنابراین اعضای کمیسیون بر ضرورت اجرای کامل این قانون تاکید کردند.

اسحاقی گفت: رئیس جمهور پس از اظهارات اعضای کمیسیون در مورد تعلل سه ساله برای ترخیص ۱۷ میلیون دلار کالای سلامت محور در گمرک، تاکید کرد که این مهم را در نشست سران قوا مطرح و برای ترخیص مواد اولیه دارویی، داروها، تجهیزات پزشکی و کالاهای سلامت محور و مواد غذایی از ظرفیت سران قوا استفاده خواهم کرد.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده