شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ , 5 Oct 2024
علیرضا چیذری رئیس ستاد تولید و تامین تجهیزات پزشکی و سلامت دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات، طی پيامی ضمن تشكر صميمانه از ملت رشيد ايران به خاطر شركت گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات را به کلیه فعالان صنف تبریک گفت.
به گزارش فانا، متن پيام علیرضا چیذری به اين شرح است:

اكنون كه به فضل الهی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور چشمگير و مسوولانه مردم عزيزمان در مرحله دوم به پايان رسيده و نتايج آن اعلام گرديده است، وظيفه می‌دانم قدردانی صميمانه خود را نثار ملت رشيد و هوشيار و عظيم‌الشان كرده، به خاطر رشد و آگاهی و همت و وقت‌شناسی شما ملت بزرگ، جبه سپاس به درگاه خداوند موفق و معين بسايم.

شما ملت عزيز با اين حركت عاشقانه ایران عزیز را شاد کردید.

اين حضور وطن‌دوستانه مردمی در مسئله‌ای كه به سرنوشت كشور ارتباط می‌يابد و نقشی حياتی در آينده مام میهن دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی بود كه عشاق به دسيسه‌های دشمنان داد و نقشه‌های آنان را برای ايجاد محيط ياس‌آلود و نهايتا فاصله انداختن ميان مردم و آسیب با ایران جان تا مدت‌ها خنثی كرد.

از ایزد متعال فضل و رحمت و توفيق را برای شما ملت بزرگوار مسالت می‌نمايم. از همه برگزاركنندگان انتخابات صميمانه تشكر كرده، قبول حضرت احديت و پاداش الهی را برای آنان مسئلت می‌نمايم.

ضمن تقدیر از کلیه فعالان صنف تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی و سلامت کشور، پیروزی دکتر پزشکیان در این انتخابات که بجز با حمایت‌ها و حضور ایشان میسر نمی‌شد را خدمت همه همکاران عزیز تبریک می‌گویم.

علیرضا چیذری
رئیس ستاد تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات پزشکی و سلامت دکتر مسعود پزشکیان

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده