جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که پرونده یک متخصص جعلی سرطان اسرائیلی و اطلاعاتی درباره فریب دادن بیماران سرطانی فلسطینی و تهدید زندگی آن‌ها را پیگیری می‌کند.
بیماران سرطانی فلسطینی قربانی یک متخصص جعلی اسرائیلی
به گزارش فانا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک متخصص جعلی اسرائیل قربانیانش را از بین بیماران فلسطینی در بیمارستان‌های اسرائیل پیدا می‌کرد و از نیازشان به معالجه و وضعیت روانی‌شان سوءاستفاده کرده و هزاران شِکِل (واحد پول اسرائیل) از آن‌ها می‌گرفت و با دادن داروهای تقلبی جانشان را به خطر می‌انداخت.این وزارتخانه اعلام کرد که با جدیت وضعیت افرادی را که قربانی این حیله شده‌اند پیگیری کرده و برای تهیه پرونده‌های کامل و دادن آن به طرف‌های متخصص برای بازپس‌گرفتن حق و حقوق بیماران و اطمینان یافتن از تأثیر داروهایی که این پزشک جعلی به آن‌ها داده تلاش می‌کند.

این وزارتخانه اعلام کرد: این رسوایی صحت و اهمیت تصمیم فلسطینی‌ها برای جدا شدن از اشغالگران اسرائیلی در تمامی بخش‌ها از جمله بخش بهداشت و جستجوی جایگزین‌های عربی و محلی را تأیید می‌کند. شناسایی این پزشک جعلی در را به روی سؤالات درباره احتمال وجود موردهای مشابه و چه بسا موردهای خطرناک‌تر باز می‌کند. ما از شهروندان می‌خواهیم محتاطانه عمل کنند و به بیمارستان‌های فلسطینی مراجعه کنند و در صورتی که نتوانستند در آنجا معالجه شوند به وزارت بهداشت مراجعه کنند.
منبع : خبرگزاری ايسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده