جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
گزارش مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سامانه موجب شد ۲ کالای پزشکی بدون کیفیت از بازار تجهیزات پزشکی کشور جمع آوری شد.
گزارش مراکز درمانی قزوین منجر به جمع آوری ۲ کالای بی کیفیت شد
به گزارش فانا، رئیس اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز شنبه در این خصوص گفت: با راه اندازی سامانه ثبت گزارش مشکلات کیفی تجهیزات و ملزومات پزشکی، گزارش‌های مختلفی در این سامانه توسط مراکز درمانی تابعه دانشگاه ثبت شد که فراخوانی و جمع آوری یک مدل آنژیوکت و یک مدل پلیت کوتر بدون کیفیت از سطح کشور را در پی داشت.

طاهره دینکانی افزود: علاوه بر مسئولان فنی ملزومات پزشکی مراکز درمانی، کلیه پزشکان، پرستاران، کارکنان، بیماران و حتی مراجعان مراکز درمانی کشور می‌توانند به منظور گزارش مشکلات کیفی و عملکردی تجهیزات و ملزومات پزشکی، از طریق پایگاه اداره کل تجهیزات پزشکی به آدرس www.imed.ir یا به نشانی vcdf.qums.ac.ir معاونت غذا و دارو به بخش گزارش مشکلات کیفی تجهیزات پزشکی(MDR) مراجعه کرده و نسبت به ثبت مشکل مشاهده شده اقدام کنند.

دینکانی گفت: به منظور بهره‌برداری از این سامانه، پوستر آموزشی طراحی و منتشر شده است که در پایگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در دسترس عموم کاربران قرار دارد.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: پس از گزارش مشکل، موضوع توسط کارشناسان مربوط مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم جهت رفع آن صورت می‌گیرد.
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده