جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
با حضور اساتید و متخصصان قلب و عروق در شیراز؛

پنجمین کنگره پیشگیری از بیماری‌های قلبی آغاز به کار کرد

پنجمین کنگره سه‌ روزه پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروقی با حضور پژوهشگران و متخصصان امروز در شیراز آغاز به کار کرد.
پنجمین کنگره پیشگیری از بیماری‌های قلبی آغاز به کار کرد
به گزارش فانا، پنجمین کنگره پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی با هدف بررسی علل سکته‌های قلبی و راهکارهای پیشگیری از آن در شیراز برگزار شد.

محورهایی از قبیل بازنگری گایدلاین‌های پیشگیری از بیماری‌های عروق کرونر قلب و راهکارهای درمانی کنترل عوامل خطر بیماری‌های عروق قلبی در دستور کار دارد.

محورهای دیگر این کنگره که از امروز کار خود را آغاز کرد و با ارائه مقالات شفاهی و پوستر ادامه خواهد یافت شامل مطالعات اپیدمیولوژیک در رابطه با بیماری‌های قلبی و عوامل خطر، نقش ژنتیک در بروز بیماری‌های قلبی و راهکارهای پیشگیری و درمانی بیماری‌های قلبی، بازنگری اهمیت و نقش تغذیه در کنترل عوامل خطر و پیشگیری اولیه و ثانویه از بیماری‌های عروق قلبی، بازنگری اهمیت ورزش در کنترل عوامل خطر و پیشگیری اولیه و ثانویه از بیماری‌های عروق قلبی، بررسی نقش طب سنتی در راهکاری پیشگیری و درمانی بیماری‌های قلبی و بررسی نقش بازتوانی قلبی در پیشگیری ثانویه بیماری‌های قلبی و عروقی است.

بحث و بررسی نقش تصویر‌برداری قلبی در تشخیص زودرس بیماری‌های قلبی و پایش درمانی بیماران، بازنگری کاربرد سلول‌های بنیادی در راهکارهای درمانی و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و بازنگری راهکارهای درمانی پیشگیری از موارد مرگ ناگهانی قلبی ناشی از آریتمی‌های قلبی از دیگر عناوین اصلی این کنگره است.

در این کنگره مقالاتی پیرامون یافته‌های جدید پیشگیری و درمان بیماری‌های قلب و عروق ارائه خواهد شد و مواردی از قبیل نقش تغذیه و ورزش در کنترل فشارخون و عوامل مؤثر در بروز سکته‌های قلبی از قبیل مصرف دخانیات و چربی دور شکم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این کنگره سه‌روزه از 200 مقاله برگزیده که به دبیرخانه کنگره رسیده 104 مقاله در قالب پوستر و مابقی به‌صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

در این کنگره متخصصانی از کشورهای خاورمیانه و اروپا، آمریکا و ایران حضور دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده