جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
خانلربیگ در گفت‌وگو با فانا مطرح کرد:

پایپ لاین بسیار خوب الحاوی در 50 سالگی

سه محصول جدید و مهم الحاوی کدامند؟
مدیرعامل شرکت داروسازی الحاوی گفت: علاوه بر حوزه مکمل، تولید و عرضه داروهای جدید در سه گروه درمانی اعصاب و روان، اطفال و دیابت در اولویت این شرکت قرار دارد.
پایپ لاین بسیار خوب الحاوی در 50 سالگی
میثم خانلربیگ در گفت‌وگو با خبرنگار فانا با اشاره به 50 ساله شدن شرکت داروسازی الحاوی توضیح داد: شرکت داروسازی الحاوی دارای پایپ لاین بسیار خوبی است و امیدواریم با تمرکز بر همین پایپ لاین قوی بتوانیم سهم مناسبی را از بازار داروی کشور بدست آوریم و جزو شرکت‌های برتر تولیدکننده دارو در کشور قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شرکت داروسازی الحاوی دارای 100 پروانه دارو، مکمل و وارداتی است، افزود: از این تعداد 25 پروانه مربوط به مکمل است. واردات الحاوی نیز به شرط تکنولوژی انجام می‌شود.

خانلربیگ همچنین مهمترین محصولات جدید داروسازی الحاوی که تا پایان سال وارد بازار خواهند شد را به شرح زیر توضیح داد:

امپاگلیفلوزین با نام برند امپادیانس مزایا: داروی خوراکی کاهنده قند خون، یکبار در روز، دارای تائیدیه FDA جهت درمان دیابت نوع 2، جلوگیری از پیشرفت بیماری‌های قلبی عروقی و کلیوی در بیماران دیابتی

فروس فومارات 15 میلی‌گرم با نام برند آیروکید مزایا: قطره خوراکی به شکل سوسپانسیون، ملح فومارات بهترین جذب و کمترین عوارض گوارشی را در بدن دارد، بدون ایجاد طعم فلزی، بدون تغییر رنگ دندان، با طعم موز به جهت بالاتر بردن پذیرش کودک

اس سیتالوپرام 10 میلی‌گرم با نام برند سیپرالکس مزایا: ضدافسردگی و ضداضطراب، داروی جدید در دسته مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین SSRI با کارایی بالاتر و عوارض جانبی کمتر، برند اصلی، تولید تحت لیسانس شرکت معتبر دانمارکی لوندبک (Lundbeck)

گفتنی است، شرکت داروسازی الحاوی در اردیبهشت ماه سال 1347 با نام "پارک دیویس" در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع واقع در کیلومتر 12 جاده مخصوص کرج بنا شد و در سال 1361 به "الحاوی" تغییر نام داد. نام این شرکت برگرفته از کتاب "الحاوی فی الطب" زکریای رازی است.

گفت‌وگو از محمدجواد به‌آبادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده