جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
هشتمین همایش بین‌المللی قلب و عروق با حضور افزون بر 400 نفر از جراحان و پزشکان متخصص داخل و خارج کشور روز چهارشنبه در مشهد گشایش یافت.
هشتمین همایش بین‌المللی قلب و عروق در مشهد گشایش یافت
به گزارش فانا، دبیر علمی این همایش در آیین افتتاحیه گفت: این همایش با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در درمان بیماریهای قلبی، توانمندسازی متخصصان داخل کشور و برقراری ارتباط میان متخصصان داخلی و خارجی به همت بیمارستان رضوی مشهد برپا شده است.

دکتر منوچهر رادپور افزود: 30 نفر از شرکت کنندگان در این همایش مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا، ایتالیا، ژاپن، مالزی، ترکیه، هند، مصر، کره جنوبی، ویتنام و ایرلند هستند.

وی تعداد مقالات ارائه شده به همایش را 251 عنوان اعلام و اظهار کرد: 241 مقاله از این تعداد به صورت سخنرانی و 10 مقاله نیز در قالب پوستر در سه روز برگزاری همایش ارائه می شود.

وی ادامه داد: محورهای این مقالات شامل تازه ترین یافته ها پیرامون پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای کرونری، بیماریهای مادرزادی و دریچه ای قلب و روشهای نوین جراحی و جراحی غیر تهاجمی بیماریهای مادرزادی قلب است.

رادپور همچنین از برپایی 14 کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف در زمینه بیماریهای قلب و عروق نظیر اکوکاردیوگرافی سه بعدی، مفاهیم بنیادی پیشرفته اکوکاردیوگرافی جنین، جراحی غیر تهاجمی بر روی قلب جنین و الکتروفیزیولوژی در این همایش خبر داد.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی با محور تجهیزات مورد نیاز در تشخیص و درمان بیماریهای قلب و عروق از برنامه های جانبی همایش بین المللی قلب و عروق است.

هشتمین همایش بین المللی قلب و عروق با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدت سه روز در بیمارستان رضوی مشهد ادامه دارد.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد وابسته به آستان قدس رضوی در زمینی به مساحت 39 هکتار در پنج طبقه از سال 1384 فعال شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده