يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ , 29 Sep 2024
رئیس اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: علت کمبود شیر خشک در طی یک ماه گذشته در دو برند، یک مشکل کشوری و مختص استان نیست.
کمبود دو برند شیر خشک یک مشکل کشوری است
به گزارش فانا، فرزاد صیادی فر در خصوص مشکل کمبود شیر خشک دو برند در طی یک ماه گذشته گفت: متاسفانه کارخانه تولید کننده این محصول نزدیک به یک ماه بنا به دلایل فنی تعطیل شده بود که این موضوع بر کمبود این محصول دامن زد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم استان و تمام والدینی که در طی یک ماه گذشته با مشکل تهیه شیرخشک برای فرزندانشان مواجه شدند، بیان کرد: سازمان غذا و دارو قول مساعد نسبت به رفع کمبود در طول دو ماه آینده داده است.

صیادی فر تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در خصوص توزیع سایر شیرخشک‌ها وجود نداشته و شیرخشک در داروخانه‌های شبانه روزی به میزان دو برابر سهمیه و در داروخانه های روزانه به میزان سهمیه یک برابری توزیع شده است و شهروندان می‌توانند تا تامین فراوانی، دو برند مطرح شده از سایر شیرخشک ها استفاده کنند.

این مسئول گفت: توصیه به تغذیه کودکان با شیرمادر کماکان از سیاستهای کلان وزارت بهداشت بوده که البته این مهم دلیلی برای کمبود شیرخشک برای کودکان و نوزادان محروم از شیرمادر نخواهد بود و معاونت غذا و دارو استان خود را متهعد به تامین شیرخشک کودکان استانمان دانسته و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
منبع : خبرگزاری ايسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده