يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ , 29 Sep 2024
دبیر انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دارویی گفت: مساله امنیت روانی و سلامت عمومی برای بنده نگران‌کننده هست. همه ما پیش از تلاش برای تولید تجهیزات و کسب سود، باید نگران مصرف‌کنندگان و آرامش بیماران باشیم.
تغییر یکباره سیاست‌های زنجیره تامین صدمات جبران‌ناپذیری به امنیت روانی جامعه وارد می‌کند
به گزارش درمانا، مهدی پسران در یادداشتی که در فضای منتشر شده است، تصریح کرد: ما هم مانند بقیه تولیدکنندگان، زخم‌خورده ارز ترجیحی هستیم اما بنده از اجرا نشدن صحیح ایده‌های مطرح شده درباره حذف بدون برنامه آن، بیشتر نگرانم.

وی تاکید کرد: ما قوانین خوش آب و رنگ بیمه سلامت هنوز در ذهنمان هست و نحوه اجرا شدنش هم کاملا در یادها داریم. همه فعالان صنفی قوانین قیمت‌گذاری را دیده‌ایم و نحوه و شیوه اجرا شدنش را هم شاهد بوده‌ایم.

پسران خاطرنشان کرد: کسی نمی‌تواند تقصیر و مشکلات را گردن بقیه بیندازد. ما با سیستمی سروکار داریم که می‌دانیم برنامه‌ها موقع اجرا اصلا چیزی نمی‌شوند که پیش‌بینی شده بودند!

عضو شورای سیاستگذاری انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت یادآور شد: یقین دارم هیچیک از همکارانی که برنامه حذف ارز ترجیحی و نحوه اختصاص یارانه به بیمار را مطرح می‌کنند، نمی‌توانند ضمانت کنند که موقع اجرای طرح ضرری به مصرف‌کننده نهایی و مردم نخواهد رسید.

پسران تاکید کرد: مساله امنیت روانی و سلامت عمومی برای بنده نگران‌کننده هست. همه ما پیش از تلاش برای تولید تجهیزات و کسب سود، باید نگران مصرف‌کنندگان و آرامش بیماران باشیم. تغییر یکباره سیاست‌های زنجیره تامین بدون در نظر گرفتن تجربیات گذشته و زیرساخت‌های موجود، صدمات جبران‌ناپذیری به سلامت بیماران و امنیت روانی آنها وارد می‌کند.
منبع : آیمد360
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده