سازمان جهانی بهداشت (WHO) و رسانه اجتماعی تیکتاک از همکاری یک ساله خود با هدف ارائه اطلاعات بهداشتی معتبر و مبتنی بر علم خبر دادند.
به گزارش فانا، هدف از این همکاری ارتقای سواد سلامت و بهبود رفتارها و اقدامات بهداشتی در سطح جهان اعلام شده است.
رسانههای اجتماعی منابع مهمی از اطلاعاتی هستند که بر رفتارها و تصمیمات مرتبط با سلامت تاثیر میگذارند.
از هر چهار فرد جوان، یک نفر محتواهای خبری خود را از طریق رسانههای اجتماعی مانند تیکتاک دنبال میکند.
در عین حال مردم با حجم زیادی از اطلاعات نادرست و جعلی در رسانههای اجتماعی مواجه هستند و همکاری بین WHO و تیکتاک میتواند به ترویج محتواهای مبتنی بر شواهد و پیامهای بهداشتی مثبت کمک کند/WHO .