جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ , 6 Sep 2024
سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH2024) از ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فانا، مجید زنگویی دبیرکل مرکز توسعه گرشگری سلامت کشورهای اسلامی و رئیس انجمن گردشگری سلامت استان تهران در نشستی خبری گفت: مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با همکاری انجمن گردشگری سلامت استان تهران و انجمن‌های بین‌المللی مرتبط با گردشگری سلامت و خدمات درمانی، سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH2024) را از ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌کند.
 
وی افزود: این رویداد با هدف معرفی ظرفیت‌ها و ایجاد هم‌افزایی‌های بین‌المللی جهت به اشتراک‌گذاری تجارب و آشنایی با آخرین دستاوردها، راهکارها و فناوری‌ها و همچنین توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه گردشگری درمانی برگزار می‌شود.
 
وی تاکید کرد: رویداد IPH یک رویداد منحصر به فرد برای آن دسته از مدیران بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، محققان، سیاستگذاران بهداشت و درمان و شرکت‌های مرتبط با صنعت سلامت است که دغدغه ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی را در دید کلان دارند.
 
به گفته دبیرکل مرکز توسعه گرشگری سلامت کشورهای اسلامی، این رویداد بین‌المللی شامل بخش‌های متنوعی از جمله سخنرانی مدیران و بازیگران صنعت سلامت از ایران و سایر کشورهای جهان، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی جهت انتقال و تبادل تجارب بین‌المللی، نشست تخصصی فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه سلامت و خدمات درمان "Health Tech Talk" و نمایشگاه جانبی جهت معرفی محصولات و خدمات مراکز درمانی و شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات و خدمات مرتبط با بخش سلامت است. همچنین سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فرصتی است برای یادگیری، شبکه‌سازی و توسعه همکاری‌های بین‌المللی.
 
وی با اشاره به اینکه از بیش از ۳۵ کشور دنیا برای حضور در این رویداد دعوت شده است، اضافه کرد: در سه روز برگزاری IPH2024 پنل‌های تخصصی مختلفی به صورت حضوری برگزار می‌شوند و پنل‌های تخصصی آنلاین مربوط به این رویداد نیز از اواسط خرداد تا اواسط مرداد آغاز شده‌اند.
 
محمدعلی محسنی بندپی رئیس سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هم در این نشست خبری گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه، رسیدن به یک میلیارد دلار صادرات تجهیزات پزشکی در سال، یک میلیارد دلار صادرات دارو و واکسن در سال، شش میلیارد دلار درآمد از محل گردشگری سلامت در سال و ۷۰۰ میلیون دلار از محل جذب دانشجویان خارجی در رشته‌های علوم پزشکی در سال هدف‌گذاری شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده