دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ , 16 Sep 2024
سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH2024) از ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فانا، مجید زنگویی دبیرکل مرکز توسعه گرشگری سلامت کشورهای اسلامی و رئیس انجمن گردشگری سلامت استان تهران در نشستی خبری گفت: مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با همکاری انجمن گردشگری سلامت استان تهران و انجمن‌های بین‌المللی مرتبط با گردشگری سلامت و خدمات درمانی، سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH2024) را از ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌کند.
 
وی افزود: این رویداد با هدف معرفی ظرفیت‌ها و ایجاد هم‌افزایی‌های بین‌المللی جهت به اشتراک‌گذاری تجارب و آشنایی با آخرین دستاوردها، راهکارها و فناوری‌ها و همچنین توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه گردشگری درمانی برگزار می‌شود.
 
وی تاکید کرد: رویداد IPH یک رویداد منحصر به فرد برای آن دسته از مدیران بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، محققان، سیاستگذاران بهداشت و درمان و شرکت‌های مرتبط با صنعت سلامت است که دغدغه ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی را در دید کلان دارند.
 
به گفته دبیرکل مرکز توسعه گرشگری سلامت کشورهای اسلامی، این رویداد بین‌المللی شامل بخش‌های متنوعی از جمله سخنرانی مدیران و بازیگران صنعت سلامت از ایران و سایر کشورهای جهان، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی جهت انتقال و تبادل تجارب بین‌المللی، نشست تخصصی فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه سلامت و خدمات درمان "Health Tech Talk" و نمایشگاه جانبی جهت معرفی محصولات و خدمات مراکز درمانی و شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات و خدمات مرتبط با بخش سلامت است. همچنین سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فرصتی است برای یادگیری، شبکه‌سازی و توسعه همکاری‌های بین‌المللی.
 
وی با اشاره به اینکه از بیش از ۳۵ کشور دنیا برای حضور در این رویداد دعوت شده است، اضافه کرد: در سه روز برگزاری IPH2024 پنل‌های تخصصی مختلفی به صورت حضوری برگزار می‌شوند و پنل‌های تخصصی آنلاین مربوط به این رویداد نیز از اواسط خرداد تا اواسط مرداد آغاز شده‌اند.
 
محمدعلی محسنی بندپی رئیس سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هم در این نشست خبری گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه، رسیدن به یک میلیارد دلار صادرات تجهیزات پزشکی در سال، یک میلیارد دلار صادرات دارو و واکسن در سال، شش میلیارد دلار درآمد از محل گردشگری سلامت در سال و ۷۰۰ میلیون دلار از محل جذب دانشجویان خارجی در رشته‌های علوم پزشکی در سال هدف‌گذاری شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده