اطلاعیه فراخوان عمومی تامین کالای سرنگ IVF منتشر شد.
به گزارش فانا، اداره نظارت بر تامین، توزیع و عرضه اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به ضرورت تامین "سرنگ IVF" به تعداد5000 عدد، از کلیه شرکت های فعال در این حوزه دعوت می گردد، در صورت تمایل به تامین کالا، فرم تکمیل شده مشخصات، اعلام قیمت و بازه زمانی قابل تحویل(پیوست1) را تدوین و همراه با مدارک ذیل، در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت، حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 14030205 در پاکت در بسته، به همراه نامه و توسط نماینده شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست سازمان غذا و دارو تحویل نمایند. لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و به درخواست هایی با مدارک مخدوش و یا مندرج در غیر از فرمت اکسل تعیین شده در لیست مدارک، ترتیب اثر داده نخواهد شد. مدارک لازم: 1- فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق جدول پیوست 1، منحصرا در فرمت EXCEL و در لوح فشرده(CD) و بصورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت. 2- ارائه فرم تعهد پیوست2 در سربرگ شرکت و بارگزاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR نکات: 1-ارائه پیشنهاد قیمت ارزی-ریالی مناسب در اولویت می باشد. 2-تعداد مورد نظر 5000 عدد است. 2-کمپانی های دارای سابقه ثبت و واردات به شرح پیوست 3 می باشد و برای ارائه پیشنهاد واردات از سایر کمپانی ها، تطابق با الزامات فنی واردات و ارائه سوابق فروش در دنیا (Marketing History) الزامی می باشد. 3-در شرایط برابر تولیدکنندگان و همچنین شرکت های دارای سابقه واردات کالا در اولویت می باشند. 4-کلیه کالاها می بایست به صورت نو و با اصالت بوده و تاریخ انقضای مصرف بالای دو سال داشته باشد. 5-شرکتهایی که در فراخوان عمومی تامین کالا پذیرفته می شوند، می بایست، حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت کالا را طی نموده و نسبت به واردات حداکثر ظرف مدت 3 ماه اقدام نمایند. 6-از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست، به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالا بصورت فوری می باشد، لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر، فرم تعهدنامه پیوست 2 را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند. 7-شرکت های منتخب در فراخوان عمومی تامین می بایست ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست2)، نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و ضمن ارائه گزارش در ابتدای هر ماه از روال و فرآیند تامین کالا، در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند. بدیهی است در صورت کوتاهی در این امر شرکت ملزم به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی ناشی از عدم تامین مناسب کالا خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است در صورت عدم وجود سابقه واردات و اختصاص کد IRC فوریتی، تمدید پس از مهلت اعتبار تعیین شده، صرفا با تشخیص اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی بوده و هیچ گونه حقی برای شرکت ایجاد نخواهد کرد. 8-شرکت های منتخب در فراخوان، می بایست پس از تولید و یا ترخیص کالا، کلیه اقلام را با نظارت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توزیع نمایند. 9-در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان، در پیگیری و تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و از شرکت آنها در فراخوان های بعدی نیز ممانعت بعمل خواهد آمد. 10-اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در رد یا پذیرش پیشنهادات مختار بوده و شرکت در فراخوان حقی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد. 11-با توجه به ماهیت کالا و در صورت لزوم، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی نسبت به تعیین برگزیدگان متعدد به منظور حصول اطمینان از تامین کالا در کشور اقدام می نماید. 12-در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 214 تماس حاصل فرمایید.
منبع : اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو