يکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳ , 24 Nov 2024
اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد:

ثبت اطلاعات انبارها در سامانه رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت (TTAC)

به گزارش فانا، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد:

به اطلاع کلیه شرکت های تولید کننده، وارد کننده و توزیع کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی می رساند، به منظور عمل به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیرو ابلاغیه های شماره 664/139191/د مورخ 1398/12/14، 655/44752 مورخ 1398/05/26، 664/56029/د مورخ 1398/06/31 و 664/17828/ مورخ 1399/02/27، در خصوص لزوم ثبت اطلاعات مالکیتی و مکانی تبادل اطلاعات فرآورده ها، تمامی شرکت های تولیدکننده، واردکننده و توزیع‌کننده می بایست نسبت به ثبت اطلاعات انبار های خود در سامانه رهگیری، ردیابی و کنترل اصالت (TTAC) و دریافت کد GLN مطابق با روال ذیل در اسرع وقت اقدام نمایند:

1- ورود به آدرس" https://ttac.ir/ "
2- از طریق لینک «برای دسترسی به صفحه قبلی سامانه از این لینک استفاده کنید» وارد صفحه قدیم سامانه شوید. (https://old.ttac.ir)
3- سامانه ثبت اشخاص حقوقی و حقیقی را انتخاب نمایید.
4- پس از ورود به صفحه (با کاربری مدیرعامل) از منوی سمت راست اطلاعات شعب را انتخاب نموده و در قسمت دفتر مرکزی کلید افزودن را زده و اطلاعات انبار های خود را در فیلدهای قابل نمایش ثبت نمایید.

توجه: شرکت¬های توزیع کننده سراسری و استانی که تا کنون در سامانه اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت¬نام نکرده¬اند ابتدا نسبت به ثبت¬نام به عنوان شرکت حقوقی اقدام نمایند.

همچنین اصناف تجهیزات پزشکی تا آماده سازی بسته لازم برای اصناف در سامانه TTAC، کماکان در سامانه IMED ثبت اطلاعات نمایند.
 
منبع : اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده