يکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳ , 24 Nov 2024
مای‌لیدی در پاسخ به نیاز زنان ایرانی همواره تلاش می‌کند تا نوار بهداشتی استاندارد و با کیفیت تولید کند. نوارهای بهداشتی ‌مای‌لیدی بر اساس میزان ضخامت در سه گروه اولترا یا نازک، مکسی یا نیمه ضخیم و کلاسیک یا ضخیم تقسیم‌بندی می‌شوند. تفاوت این سه گروه محصول، مای‌لیدی را به برندی مناسب برای سلیقه‌ها و سطوح مختلف فعالیت‌های زنان تبدیل کرده است.
به گزارش فانا، گروه محصولات مکسی نیمه ضخیم هستند و برای روزهای نخست خونریزی و نیز خونریزی‌های شدید کاربرد دارند. نوار بهداشتی مکسی در دو سایز بزرگ (L)  و خیلی بزرگ (XL) به بازار عرضه شده است و در هر سایز با توجه به حساسیت‌های پوستی افراد با دو رویه متفاوت ارائه می‌شود:

●    لایه رویی پنبه‌ای یا به نرمی ابریشم
●    لایه رویی مشبک یا همیشه خشک

به تازگی مای‌لیدی با توجه به تقاضای مصرف‌کنندگان، سایز XL نوار بهداشتی مکسی به نرمی ابریشم را به گروه نوار بهداشتی مکسی افزوده است. در کنار این، نوار بهداشتی سوپر پد در سایز خیلی خیلی بزرگ (XXL) با قابلیت‌های ویژه به این گروه از نوارهای بهداشتی‌ مای‌لیدی اضافه شده است تا سبد محصولات نوار بهداشتی مای‌لیدی با 16 نوع نوار بهداشتی برای مصرف زنان ایرانی متنوع‌تر و دسترس‌پذیرتر شود. خانم‌ها با شناخت بیشتر از نیازها و شرایط بدنی خود، و نیز آگاهی از انواع محصولات مای‌لیدی می‌توانند بهترین نوار بهداشتی را برای مصرف انتخاب کنند.

ویژگی‌های به روز شده در محصولات مکسی

در کنار افزوده شدن انواع نوار بهداشتی‌ سوپرپد و مشبک سایز XL به گروه نوارهای بهداشتی‌ مکسی مای‌لیدی، تغییرات کلی نیز در گروه مکسی ایجاد شده است:

●    لایه رویی بسیار نرم: جنس لایه رویی در تمامی نوار بهداشتی‌های مکسی نسبت به گذشته نرم‌تر شده است، و به همین خاطر نوارهای بهداشتی‌ مکسی مشبک از این پس با برچسب «لایه رویی همیشه خشک» و نوارهای بهداشتی‌ به نرمی پنبه با برچسب «لایه رویی به نرمی ابریشم» در بازار قابل شناسایی و در دسترس هستند.
●    خنثی کننده بو: قابلیت جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع به همه محصولات گروه نوار بهداشتی مای‌لیدی مکسی اضافه شده و تجربه پریود بهتری به مصرف‌کنندگان می‌دهد.
●    ویژگی‌های ضد نشتی: وجود کانال‌های توزیع در قسمت ضخیم میانی و لایه‌های کناری آبگریز، بیشترین محافظت را در طول دوران پریود به همراه می‌آورد.

بهبود محصولات مای‌لیدی همیشه در تیم تحقیق و توسعه این نوار بهداشتی مورد توجه است و با توجه به نیاز مصرف‌کننده، تحقیقات گسترده بازار و دریافت نظرات مستقیم زنان ایرانی انجام می‌شود. مای‌لیدی به‌تازگی به دلیل تحقیقات گسترده‌ روی نیازهای مصرف‌کنندگان، موفق به اخذ جایزه Research for Greater Good از موسسه بین‌المللی ISOMAR شده است.

لازم به یادآوری است که نوار بهداشتی‌ مای‌لیدی اولترا از نظر ضخامت در دسته خیلی نازک قرار می‌گیرد و برای فعالیت‌های روزانه و حتی ورزش بسیار مناسب است. اما نوار بهداشتی‌ کلاسیک مای‌لیدی ضخیم است و برای زنانی طراحی شده‌ است تمایل به استفاده از پدهای ضخیم دارند. نوار بهداشتی‌ خیلی نازک و نیمه ضخیم امکان تحرک بیشتر و نیز تنوع بالاتری در انتخاب لباس به زنان می‌دهند.

بانوان ایرانی علاوه بر بیان دغدغه‌ها و نیازهای خود به نمایندگان مای‌لیدی به صورت حضوری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، می‌توانند در رسانه‌های اجتماعی، و وب‌سایت مای‌لیدی نظرات دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کنند. همچنین تماس با شماره «صدای مشتری-02142598» که روی بسته‌بندی‌ها درج شده است، راه دیگری برای به اشتراک‌گذاری نیازها و پیشنهادهای مصرف‌کنندگان است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده