شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ , 21 Sep 2024
چند روز پس از پیروزی در انتخابات؛

ائتلاف برای اعتلای داروسازان تهران بیانیه داد

ائتلاف پیروز انتخابات اخیر انجمن داروسازان تهران بیانیه داد.
ائتلاف برای اعتلای داروسازان تهران بیانیه داد
به گزارش فانا، ائتلاف برای اعتلای داروسازان تهران که در انتخابات اخیر انجمن داروسازان تهران توانست پیروزی قاطعانه‌ای را بدست آورده و 10 نفر از 11 نامزد هیات مدیره و 2 نفر از 3 نامزد بازرسی خود را روانه انجمن داروسازان تهران کند، چند روز پس از پایان انتخابات و اعلام نتایج بیانیه‌ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم
همكاران سرفراز، خواهران و برادران گرانقدر
هزاران درود و هزاران سلام به پيشگاه  شما عزيزان فرهيخته.

پيش از هر سخن وظيفه خود مي دانيم كه خالصانه ترين سپاس و صميمانه ترين قدرداني را به پاس مشاركت  مسئولانه و سرنوشت ساز و بي سابقه فردفرد شما داروسازان موقعيت شناس در انتخابات انجمن داروسازان تهران را به پيشگاهتان تقديم نماييم .

قدردان حضور سبزتان هستيم، اعتمادتان را ارج مي نهيم ، حضورتان را پشتوانه نيرومند انجام وظايفمان مي شناسيم و خود را در مقابل همه آرايي كه جمعه به صندوق انداخته شد كاملا مسئول مي دانيم، دعاگويتان هستيم و سخت محتاج دعاي خيرتان مي مانيم.

همچنين مراتب تقدير بي پايان و تشكر فراوان خود را تقديم مي كنيم به همه سروران و همكاران گرانمايه اي كه طي دو روز گذشته بطور انفرادي يا جمعي اعضاي ائتلاف براي اعتلاي داروسازي را مورد لطف و مرحمت قرار داده و اعتماد جامعه داروسازي تهران به خادمان خود در اين ائتلاف را شادباش گفته اند.

از پروردگار متعال براي همه اين عزيزان سلامتي و سربلندي و موفقيت روز افزون طلب مي نماييم.

بي شك انتخابات جمعه گذشته انجمن تهران به عنوان نقطه عطف بي سابقه اي  در تاريخ انجمن داروسازان و بيشينه فعاليتهاي صنفي داروسازان به يادگار خواهد ماند. عوامل متعددي  كيفيت و كميت اين انتخابات را از همه انتخابات پيشين متمايز ساخت. حضور چشمگير همه اصناف داروسازان اعم از مؤسسان و مسئولان فني و دانشگاهيان و شاغلين صنعت و توليد و توزيع و تجارت دارو، مشاركت حدود ٨۷٠ تن از همكاران كه بخش قابل توجهي از آنان پس از سالها با انجمن آشتي كرده و در انتخابات شركت مي كردند و حضور چهره هاي شاخص و مؤثر داروسازي از جمله رؤسا و اساتيد محترم سه دانشكده داروسازي تهران از ويژگي هاي ممتاز اين انتخابات  به شمار مي رود.

با وجود اينكه ده تن از يازده كانديداي هيئت مديره و دو تن از سه كانديداي بازرس از ليست ائتلاف براي اعتلاي داروسازي موفق شدند كه رأي و اعتماد شما داروسازان عزيز را براي خدمت در انجمن داروسازان ايران كسب نمايند، اين ائتلاف اما پيروز اصلي اين انتخابات را آحادجامعه فرهيخته داروسازي كشور مي شناسد. پيروز واقعي اين انتخابات اخلاق مداري بود در مقابل بداخلاقي و مشاركت فعال جمعي بود در مقابل انحصار طلبي!!

برگزيدگان ائتلاف فارغ از همه رقابت ها و چالش هاي پيش از انتخابات اكنون خود را نماينده همه داروسازان تهراني مي دانند و خدمت گذاري به همه اين عزيزان را -صرفنظر از موضع گيري هاي صنفي- وظيفه اصلي خود مي شناسند.

برگزيدگان شما در ائتلاف حضور برادر بزرگوار و پيشكسوت گرانقدر جناب دكتر مژدهي آذر را در جمع خود گرامي داشته و آنرا فرصت مغتنمي جهت استفاده از تجربيات ارزشمند ايشان مي دانند.

همچنين برگزيدگان ائتلاف اميدوارند كه حضور خواهر گرامي سركار خانم دكتر ميرعمادي در جمع بازرسان انجمن تهران همچون گذشته مايه خير و بركت براي انجمن باشد.

برگزيدگان ائتلاف براي اعتلا  جدا اميدوارند كه با پايان انتخابات، بد اخلاقي هايي كه پيش از انتخابات شاهد بوديم نيز پايان يافته باشد و در دوران پسا انتخابات شاهد ادامه رفتارهاي نازيباي غير حرفه اي نظير آنچه كه اين دو روز در رابطه با افزايش موذيانه و مغرضانه سقف مطالبات از هيئت مديره جديد انجمن داروسازان در برخي شبكه هاي اجتماعي ديده شد نباشيم.

ائتلاف براي اعتلاي داروسازي وظيفه خود مي داند كه از تلاش ها و زحمات ارزشمند همكاران گرانقدرمان در هيئت مديره هاي كنوني انجمن داروسازان تهران و انجمن داروسازان ايران تقدير و تشكر نمايد.اميد آنكه هيئت مديره جديد بتواند از تجربيات و مشورت ها و راهنمايي هاي اين عزيزان بهره گيرد. براي يكايك اين عزيزان از خداوند متعال خير و سعادت دنيوي و اخروي مسئلت مي نماييم.

احساس تكليف مي كنيم كه از همكاري ها و همراهي هاي صميمانه و بسيار مؤثر ياران و دوستانمان از اساتيد محترم دانشگاه و دانشجويان پر تلاش بي ادعا و نيز از كانديداهاي محترمي كه به نفع ائتلاف انصراف  داده و پس از آن نيز ما را همراهي نمودند تقدير و تشكر فراوان داشته باشيم همواره دعاگوي اين عزيزان خواهيم ماند و بالاخره مراتب سپاس و تشكر بيكران خود را تقديم مي كنيم به همكاران عزيزمان در هيئت اجرايي تهران و هيئت مركزي نظارت بر انتخابات. خسته نباشيد عزيزان.

ضمن سپاس مجدد از آفرينندگان حماسه انتخابات، همه همكاران را به وحدت و همدلي و حمايت از خادمانشان در انجمن داروسازان دعوت مي نماييم.

به اميد فردايي روشن تر و رضايتبخش تر از امروز و ديروز

ائتلاف براي اعتلاي داروسازي
١٣٩٥/٨/٢
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده