سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ , 17 Sep 2024
رسانه‌ها (صبح ۲۹ مهر ماه): محمدمهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در سمپوزیوم کشوری آنفلوآنزا گفت: طغیان احتمالی آنفلوآنزا در کشور زمانی شروع می‌شود که زائران کشور از عراق باز می‌گردند چرا که طی چند سال اخیر نیز شاهد این مساله بوده‌ایم. باید منتظر باشیم که با بازگشت زائران، آنها مبتلا به بیماری تنفسی و از جمله آنفلوآنزا باشند.
ماجرای یک تکذیبیه عجولانه و بی‌مورد!
 فانا، سایت وزارت بهداشت (شب ۲۹ مهر ماه): رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در واکنش به اخباری مبنی بر طغیان بیماری آنفلوآنزا در کشور، هرگونه طغیان این بیماری در مقطع زمانی فعلی را تکذیب کرد.

محمدمهدی گویا افزود: خبر انتشاریافته در برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر طغیان بیماری آنفلوآنزا همزمان با ورود زائران اربعین حسینی به کشور غیر واقعی و بی‌اساس است.

🔹اکبر ترکی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با ایسنا (۱۸ آذر ماه): طبق توضیحات ارائه شده تقارن افزایش بارندگی و سرما در سال‌های اخیر و ابتلای برخی زائران اربعین به آنفلوآنزای H1N1 باعث شدت و طغیان این بیماری در کشور شده که متاسفانه بیمارانی که نقص ایمنی بدن داشتند، فوت کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده