جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
رییس مرکز قلب تهران از تلاش‌های هیات امنای صرفه جویی ارزی جهت تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز مرکز قلب تهران قدردانی کرد.
تامین تجهیزات مرکز قلب تهران توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی
به گزارش فانا، مراسم گرامیداشت یکصدمین عمل تاوی (جراحی پیشرفته قلب بسته است که دریچه مصنوعی از راه شریان کشاله ران و با استفاده از وسایل خاص وارد قلب می‌ شود ) با حضور دکتر حمیدرضا پورحسینی،رییس مرکز قلب تهران، معاونان، استادان رشته‌های جراحی و کاردیولوژیست، پزشکان و میهمانان این رشته در سالن آمفی تأتر مرکز قلب برگزار شد.رییس مرکز قلب در ارتباط با این گرامیداشت چنین اظهار کرد: با توجه به مجموعه امکانات، این مرکز باید در بالاترین سطح علمی فعالیت خود را ادامه دهد و نوآوری های علمی و پزشکی را در زمینه‌های قلب و عروق چه در سطح دنیا و چه در داخل برای مردم عزیز کشورمان ارائه دهیم.

دکتر پور حسینی ضمن گرامیداشت مراسم بزرگداشت یکصدمین عمل تاوی با اشاره به تاریخچه انجام TAVI در سال 2002 از آن بعنوان دومین انفجار علمی در زمینه اعمال اینترونشن قلبی یاد کرد.

این استاد مرکز قلب در زمینه تاریخچه اعمال تاوی در این مرکز نیز گفت: در سال 2010 اولین عمل تاوی در این مرکز با حضور پروفسور کربیر که مبدع و بنیانگذار این عمل بوده انجام شد.

دکتر پورحسینی در ادامه به آمار یکصد و چهارده مورد عمل تاوی که در 10 سال گذشته انجام شده به تفکیک هر سال اشاره کرد.

همچنین رییس مرکز قلب در این مراسم از تلاش‌های هیات امنای صرفه ارزی بخصوص دکتر یوسفی رییس هیأت امنا ی صرفه جویی ارزی و نیز شرکت‌های که در این شرایط سخت وسایل و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز دانشگاهی را فراهم می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به عنوان پیشتاز ورود کالاهای جدید جهت اعمال جراحی قلب به کشور فعالیت می‌کند .
منبع : پایگاه خبری وبدا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده