دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ , 16 Sep 2024
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت:

وزارت بهداشت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: سامانه‌های الکترونیکی متعددی از حوزه‌های مختلف وزارت بهداشت و سازمان‌های تابعه جهت رسیدن به اهداف دولت الکترونیک در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ارائه می‌شود، البته در این نمایشگاه فقط می‌توان گوشه‌ای از این موارد را مطرح کرد.
وزارت بهداشت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد
به گزارش فانا، حمید رضا صفی خانی روز چهارشنبه درباره حضور وزارت بهداشت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ افزود: در نمایشگاه بین المللی الکامپ گوشه‌ای از تلاش‌ها و دستاوردهای دولت الکترونیک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به نمایش می‌گذاریم و امیدواریم که نتایج اجرای پروژه ها و بهره برداری از سامانه‌های اطلاعاتی بتواند در جهت پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری اثربخش باشد.وی ادامه داد: در راستای اجرای تکلیف قانونی بند الف ماده ۷۴ قانون برنامه ششم توسعه، امسال عملکرد وزارت بهداشت در حوزه دولت الکترونیک با محوریت پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت بیان کرد: هدف اصلی حضور دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت بهداشت در این نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردها و آشنایی مراجعه کنندگان از وضعیت پیشرفت دولت الکترونیکی و خدمات برخط الکترونیکی است.

صفی خانی اظهار داشت: بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار «آینده بهتر با خدمات شهروند محور و دولت هوشمند» برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از روز پنج شنبه ۲۷ تیر ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. وزارت بهداشت در نمایشگاه امسال الکامپ، در سالن شماره ۴۱ ویژه دولت الکترونیک حضور خواهد داشت.
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده