سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ , 17 Sep 2024
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی فناوری پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه اکسپوفارم آلمان برپا می‌شود.
پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه آلمان برپا می‌شود
مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ در خصوص برگزاری پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه دارویی اکسپوفارم، اظهار کرد: این پاویون با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در تاریخ ۲۵ الی ۲۸ سپتامبر (۳ الی ۶ مهرماه سال ۱۳۹۸) در شهر دوسلدورف آلمان برپا می‌شود.
شاوردی افزود: نمایشگاه دارویی دوسلدورف (Expopharm) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری حوزه دارو در اروپاست. این نمایشگاه سالیانه برگزار شده و بیش از ۲۷ هزار بازدید کننده تجاری و ۵۰۰ غرفه‌دار در آن شرکت می‌کنند.
 
شاوردی بیان کرد: نمایشگاه Expopharm شامل چندین کنفرانس کلیدی، رویداد‌های ویژه و بستر‌های کسب و کار و تجارت می‌شود. این گردهمایی بین المللی، بزرگترین تولیدکنندگان و خریداران عمده دارو و همچنین برترین داروسازان را از سرتاسر جهان گرد خود جمع می‌کند تا آخرین نوآوری‌ها و سبک‌های داروسازی را ارائه دهند. با چنین برنامه گسترده‌ای، نمایشگاه دوسلدورف یکی از بهترین نمایشگاه‌ها در این زمینه می‌باشد.
مدیر توانمندسازی صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی درخصوص مهم‌ترین محور‌های نمایشگاه اکسپوفارم گفت: محورهای اصلی این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی همچون انواع شاخه‌های دارو سازی، تجارت عمده دارو، محصولات مراقبت در منزل، تشخیص طبی و تجهیزات مربوطه، محصولات غذایی و رژیم غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و مبلمان و تجهیزات داروخانه است.

وی با دعوت از همه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه داروسازی، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام حضور در پاویون ایران در نمایشگاه اکسپوفارم به آدرس BPMS.NSFUND.IR مراجعه نموده و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره کارگزار نمایشگاه ۶۶۴۲۱۶۰۵- ۰۲۱ داخلی ۱۰۵ تماس حاصل نمایند.

 
منبع : خبرگزاری دانشجو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده