پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024

کم لطفی وزارت بهداشت به صنعت داروسازی کرمانشاه

باختر بیوشیمی قربانی قیمت‌گذاری است
معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باید کمک‌های بیشتری به واحد صنعتی باختر بیوشیمی کنند تا شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی استان نباشیم.
کم لطفی وزارت بهداشت به صنعت داروسازی کرمانشاه
به گزارش فانا، هدایت حاتمی در خصوص تعطیل شدن مجدد کارخانه داروسازی باختر بیوشیمی، اظهار داشت: مساله تعطیلی کارخانه داروسازی باختر بیوشیمی به دلیل اختلاف‌نظر در قیمت‌گذاری داروها بین سازمان غذا و دارو و کارخانه داروسازی باختر بیوشیمی است.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: از نظر سازمان غذا و دارو قیمت‌گذاری‌های فعلی معقول است، اما کارخانه باختر بیوشیمی با این نوع قیمت‌گذاری مشکل دارد و تا حدودی حق با کارخانه باختر بیوشیمی است و تا این اختلاف حل نشود کارخانه همچنان این روند را خواهد داشت.

حاتمی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و کارخانه داروسازی باختر بیوشیمی باید بر سر قیمت گذاری به توافق برسند، گفت: در زمان وزیر سابق بهداشت و وزیر کنونی مکاتباتی از سوی استانداری با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو انجام داده‌ایم، اما متاسفانه پاسخ شفافی دریافت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه قبلا این اختلاف‌نظر در زمان وزیر سابق بهداشت حل شد، تصریح کرد: در مصاحبه‌های قبلی اعلام کردیم که مشکل کارخانه داروسازی باختر بیوشیمی حل شد، اما با تغییراتی که در وزارت بهداشت صورت گرفت گویا این اختلاف نظر همچنان بر روال خود پابرجاست.

 حاتمی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باید به مساله رونق تولید توجه ویژه داشته باشند، گفت: باتوجه به اینکه در سال رونق تولید هستیم، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باید کمک‌های بیشتری به واحد صنعتی باختر بیوشیمی کنند تا شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی استان نباشیم.
منبع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده