پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ , 19 Sep 2024
رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان زنجان با 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در دست احداث است که طبق پیش‌بینی‌ها تا پایان شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
شرکت داروسازی پارسیان زنجان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش فانا، حسین مهری روز سه‌شنبه در سفر به استان زنجان از واحد در دست احداث تولید داروهای انسانی بازدید و مسائل آن را از نزدیک بررسی کرد.

وی اظهار داشت: هفت پروژه در دست اجرای این استان تحت حمایت بانک صنعت و معدن و از پیشرفت فیزیکی بین 4 تا 90 درصد برخوردار هستند که شرکت کیمیا زیست پارسیان یکی از این پروژه ها محسوب می شود.

مهری با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری این پروژه 800 میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: 500 میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری ریالی و 2.5 میلیون یورو نیز سرمایه‌گذاری ارزی است که از این حجم، 300 میلیارد ریال توسط بانک صنعت و معدن تامین اعتبار شده است.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: به یقین این بانک برای سرمایه در گردش واحد تولیدی نیازمند تسهیلات است.
به گزارش ایرنا، شرکت کیمیا زیست پارسیان در شهرک صنعتی شماره 2 (نوآوران) زنجان در دست احداث است که با بهره‌برداری از آن حدود 20 نوع دارو تولید خواهد شد.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه از شعبه این بانک در زنجان بازدید و با کارکنان آن دیدار کرد.
به گزارش ایرنا، نشست با کارآفرینان، صنعتگران و مدیران واحدها و بازدید از بانک صنعت و معدن شعبه ابهر، پایان‌بخش برنامه‌های سفر یک‌ روزه رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به استان زنجان خواهد بود.
منبع : خبرگزاری ايرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده