جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
یکصدوبیست قلم داروی موثر که طی یکسال گذشته در ایران تولید شده‌اند، معرفی و از شرکت‌های تولیدکننده ملزومات دارویی، تولیدکننده، مواد اولیه و... تجلیل می‌شوند.
آیین تجلیل از توانمندی‌های صنعت داروسازی 28 بهمن برگزار می‌شود
به گزارش فانا، این مراسم که پیشتر قرار بود پانزدهم بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود و به دلیل همزمانی با جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای معرفی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تعویق افتاده بود، روز یکشنبه 28 بهمن‌ماه جاری از ساعت 9 تا 12 در مركز همايش‌های بين‌المللی هتل المپيك تهران واقع در ضلع غربی استاديوم ورزشی آزادی، بلوار دهکده، برگزار خواهد شد.

آیین تجلیل از توانمندی‌های صنعت داروسازی در راستای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت داروسازی کشور، سازمان غذا و دارو با همکاری سندیکاها و انجمن‌های مرتبط، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده شده است.

در این مراسم محصولات تجاری‌شده و نوین شرکت‌های شرکت‌های تولیدکننده ملزومات دارویی، تولیدکننده دارو، مواد اولیه، شرکت‌های تولیدکننده مکمل و فراورده‌های بیولوژیک، طبیعی و سنتی را معرفی و از مدیران این شرکت‌ها تجلیل می‌شوند.

محصولاتی که از بهمن‌ماه سال 1396 تا دی‌ماه سال 1397 برای نخستین‌بار در داخل کشور تولید شده‌‌اند، مورد توجه برگزارکنندگان است.
این مراسم که با حضور دکتر سعید نمکی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی-، دکتر مهدی پیرصالحی - رییس سازمان غذا و دارو- برخی از مسئولان کشور و... همراه است.
منبع : سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده