جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
شرکت داروسازی آتی فارمد در جشن بزرگی از جدیدترین محصول این شرکت با نام وروژست (داینوژست ۲ میلی گرم) با حضور ۴۵۰ نفر از متخصصین فعال تهران در حوزه زنان رونمایی کرد.
رونمایی از وروژست؛ داروی جدید شرکت داروسازی آتی فارمد
به گزارش فانا، در این گردهمایی که یکی از بزرگترین همایش‌های معرفی از یک دارو در فیلد زنان ایران بود، سخنرانی و پنل پرسش و پاسخ پیرامون جایگاه داروی وروژست به عنوان خط اول درمان اندومتریوزیس توسط اساتید مطرح و برجسته گروه زنان از جمله دکتر مریم کاشانیان (دانشگاه ایران)، دکتر ربابه طاهری پناه (دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر انسیه تهرانی نژاد (دانشگاه تهران )، دکتر اشرف معینی (دانشگاه تهران ) و دکتر بتول رشیدی ( دانشگاه تهران ) برگزار شد.

حضور کم‌سابقه متخصصین زنان در این همایش بزرگ، نشان‌دهنده وجود اعتماد و ارتباط مستحکمی است که این پزشکان در این مدت با شرکت آتی فارمد برقرار کرده‌اند.

در واقع شرکت داروسازی آتی فارمد، رسالت بزرگ خود را در امر بازاریابی با آموزش و اطلاع‌رسانی به جامعه پزشکان زنان به‌منظور بهبود تجویز بهترین درمان‌های دارویی در ا‌ولویت قرار داده است.

با توجه به وجود اختلاف‌نظر در حوزه درمان اختلالات هورمونی زنان، این شرکت با ارائه گایدلاین‌های مورد قبول اساتید مطرح کشور، در بهبود این عرصه گام نهاده است. لذا، امید است با ورود داروهای هورمونی شرکت آتی فارمد از جمله وروژست به حوزه درمان و تجویز صحیح این داروها، نیاز به مداخلات جراحی و عوارض ناشی از تجویز داروهای پرعارضه و نیز جراحی تا حد امکان کاهش یابد.
 










ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده