جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
مدیرعامل شرکت داروسازی تهران شیمی در یادداشتی به مناسبت ۵ شهریور، روز داروساز نوشت: زنجیره تامین داروی کشور در شرایط سختی بسر می‌برد اما در صورت تفاهم مشترک بین متصدیان امور دارویی کشور و متولیان صنعت این وضعیت دشوار قابل تغییر خواهد بود.
شرایط سخت دارویی فعلی با تفاهم متصدیان امور دارویی کشور و متولیان صنعت قابل حل است
به گزارش فانا، متن کامل پیام دکتر علی مهرآمیزی به شرح زیر است:

صنعت داروسازی در پنجم شهریور ۱۳۹۷ در حالی روز داروساز را جشن می‌گیرد که شرایط ورود، تولید و عرضه دارو دشوارتر از هر زمانی بوده و کلیه دست‌اندرکاران این کار ارزشمند و انسانی نگران شرایط آینده صنعت دارو هستند. به نظر می‌رسد که اگر براساس احترام به حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان دارو و همچنین حقوق کلیه ذینفعان این چرخه به یک تصمیم مشترک و وفاق صنفی برسیم، عبور از شرایط مشکل کنونی خیلی هم دور از دسترس نیست.

اگر متصدیان امور دارویی کشور با متولیان صنعت به تفاهمی مشترک در چارچوب عرضه صحیح و به موقع داروهای موردنیاز هم‌وطنان برسند، حتما می‌توانیم به آرزو و هدف همه همکاران داروساز ما که خدمت‌رسانی کیفی و کامل به مصرف‌کنندگان دارو است، برسیم.

داشتن اطلاعات صحیح و جامع از وضع موجود جامعه و فضای درمانی و دارویی کشور و رعایت حداکثری منافع کلیه ذینفعان می‌تواند با عرضه داروهای داخلی باکیفیت و با قیمت تعدیل شده عادلانه اتفاق بیفتد تا علاوه بر تامین داروهای موردنیاز مردم چرخ صنعت از حرکت نیفتاده و داروی ارزان و باکیفیت در دسترس همگان قرار گیرد.

شرکت داروسازی تهران شیمی براساس وظایف اصولی و انسانی خود در این شرایط ویژه تمامی تلاش و مساعی خود را برای ایفای نقش حداکثری خود در چرخه سلامت با تامین محصولات کیفی به کار خواهد بست.

روز داروساز بر همه تلاشگران صنعت داروسازی مبارک باد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده