جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ , 20 Sep 2024
از 2 تا 4 شهریور 95 برگزار می‌شود؛

هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن میکروب‌شناسان

هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن میکروب‌شناسان دوم تا چهارم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.
هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن میکروب‌شناسان
به گزارش فانا، دکتر پژواک خاکی، نایب رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران و دبیر علمی هفدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران در نشست خبری صبح امروز این انجمن، در خصوص جزییات این کنگره گفت: این کنگره یکی از قدیمی‌ترین کنگره‌های ایران است و امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته ۲ تا ۴ شهریور ماه در دانشکده پزشکی دانشگاه ایران برگزار می‌شود.
 
وی مقاومت‌های آنتی‌بیوتیک، عفونت‌های بیمارستانی، واکسن‌های میکروبی، میکروب‌شناسی بالینی، بیماری‌های میکروبی مشترک بین انسان و دام، بیماری‌های عفونی نوپدید و نانوتکنولوژی در میکروب‌شناسی و همچنین میکروب‌شناسی دهان و دندان را به عنوان محورهای اصلی این کنگره معرفی کرد و افزود: در حال حاضر اخلاق حرفه‌ای در پزشکی و پژوهش در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و ما نیز برای اولین بار سعی کرده‌ایم به این موضوع به طور اختصاصی بپردازیم.

پژواک با اشاره به برگزاری ۱۷ پنل تخصصی در این کنگره، تصریح کرد: ۱۷ پنل تخصصی در این کنگره مطرح می‌شود. همچنین بعد از اعلام فراخوان ۱۴۲۸ مقاله دریافت کرده‌ایم که از این تعداد ۱۲۷ سخنرانی در قالب پنل و ۱۱۵۰ مقاله به صورت پوستر خواهیم داشت.  سخنران‌هایی از کشورهای فرانسه، آمریکا، دانمارک، اسپانیا، آلمان و انگلیس و آفریقای جنوبی با حضور در این کنگره و ارائه مقالات خود آخرین اطلاعات و پژوهش‌ها را به اشتراک خواهند گذاشت.  این کنگره در سه سالن برگزار می‌شود و در حاشیه این کنگره جلسه‌هایی با حضور اساتید و دانشجویان تشکیل و دانشجویان از آخرین تکنیک‌های میکروب‌شناسی اطلاع می‌یابند.

هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن میکروب‌شناسان ایران،  دوم تا چهارم شهریور در سالن ابن‌سینای دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار می‌شود.
منبع : خبرگزاری ايسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده